کد خبر 86910
۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
حل معمای پوستر مریل استریپ

پرشین خودرو: سرانجام روشن شد انتشار پوستری از مریل استریپ با عنوان «او می‌دانست» که اشاره به ماجرای واینستین دارد، برای انتقام گرفتن از این بازیگر بوده است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، انتشار پوستری از مریل استریپ در کنار هاروی واینستین که با عنوان «او می‌دانست» منتشر شده بود، در هفته گذشته این سوال را به وجود آورده بود که این پوستر از کجا آمده است؟

حالا یکی از افراد نیروی دریایی آمریکا به نام سابو درباره خلق این پوسترها با گاردین صحبت کرده است.
 

این ارتشی دست راستی که هنرمندی از لس‌آنجلس است ادعا کرده این پوسترها را خلق کرده است تا برای انتقادهای مریل استریپ از دونالد ترامپ از وی انتقام بگیرد.
 
معمای پوستر مریل استریپ حل شد


سابو گفت این پوسترها را که شامل عکسی از مریل استریپ در کنار هاروی واینستین تهیه کننده فاسد هالیوودی است درست کرده و نوار قرمزی روی چشم‌های او با عنوان او می‌دانست گذاشته که ارجاعی به این است که او از رسوایی جنسی واینستین در قبال زنان بازیگر خبر داشت.

سابو ۴۹ ساله گفته است او و دو همکارش کمپینی علیه استریپ به راه انداخته‌اند، چراکه او با بازی در فیلم «پست» نیز قصد داشت با ترامپ مبارزه کند. وی افزود: وقتی او به ما ضربه می‌زند باید خودش هم ضربه بخورد.

چندین پوستر از این تصویر روز سه‌شنبه در لس‌آنجلس پخش شده بود که یکی از آنها هم نزدیک خانه استریپ چسبانده شده بود و دیگری نیز نزدیک اتحادیه بازیگران و یکی نیز نزدیک کمپانی فاکس قرن بیستم که سازنده فیلم «پست» است قرار گرفته بود.

سابو گفته است در واقع نمی‌داند که آیا استریپ واقعا از این ماجراها خبر داشت یا نه و افزوده است: من که با او در یک اتاق نبودم و نمی‌توانم ۱۰۰ درصد بگویم، اما فکر می‌کنم او می‌دانست.

این در حالی است که اخیرا رز مک‌گواین بازیگر که می‌گوید واینستین به وی تجاوز کرده است به استریپ برای سکوت در این زمینه اعتراض کرده و گفته بود بانوی بزرگ هالیوود در برابر این ماجراها سکوت کرده بود. او پس از این که اعلام شد زنان حاضر در مراسم گلدن گلوب در اعتراض به رفتار واینستین سیاه می‌پوشند تا با سکوت به این ماجرا اعتراض کنند، گفت: مشکل همان سکوت شماست. شما یک جایزه تقلبی را می‌پذیرید و هیچ واکنشی نشان نمی‌دهید. من از این دورویی متنفرم.

استریپ نیز که بازیگر چندین فیلمی بوده که تهیه کننده‌اش واینستین بوده اعلام کرد هیچ اطلاعی از این ماجراها نداشته است. وی به تازگی با صدور بیانیه‌ای در پاسخ به مک گواین گفت از جرم‌های واینستین خبر نداشت؛ نه از دهه ۹۰ که وی به این بازیگر حمله کرده بود و نه در دهه‌های بعد که به دیگران تجاوز کرده بود. وی افزود: من عمدا سکوت احتیار نکردم، بلکه اطلاعی نداشتم.

در پاسخ به این مسایل نظرات مختلفی ارایه شد و چندین تحلیلگر اعلام کردند زنان نباید پاسخگوی خشونت مردان باشند. هایدی استیونز نیز در شیکاگو تریبیون نوشت: ما که پلیس نیستیم تا مراقب رفتار بد مردان باشیم.

روشن نیست این حملات به استریپ می‌تواند احتمال نامزدی وی برای اسکار را کمرنگ کند یا خیر. وی در فیلم «پست» ساخته اسپیلبرگ در نقش کاترین گراهام ظاهر شده که ناشر روزنامه واشنگتن پست بود و اجازه داد تا اسناد مربوط به واترگیت منتشر شود. این در حالی بود که خطر زیادی برای تعطیل شدن روزنامه وجود داشت.

اسپیلبرگ و تام هنکس به تازگی اعلام کردند این فیلم یادآور دوران ترامپ و تلاش وی برای وادار کردن مطبوعات به سکوت است.

مریل استریپ تقریبا یک سال پیش و در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب علیه ترامپ سخنرانی کرده بود.

سابو که از نامی مستعار برای معرفی خودش استفاده می‌کند، این پوسترها را به قیمت ۲۵ دلار در وب سایتش می‌فروشد.

کد خبر 86910

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha