بهترین و بدترین شاسی بلندهای دست دوم را بشناسید

پرشین خودرو: بهترین‌ها و بدترین شاسی بلندهای سایز متوسط دست دوم به گزارش Consumer Reports مشخص و اعلام شد.

به گزارش پرشین خودرو، طبق آخرین اطلاعیه "گزارش مصرف کنندگان یا Consumer Reports" که معمولا به بررسی خودروهای موجود در بازار و همچنین گاهی اوقات به آمار خرابی و رضایت مشتریان از ماشین‌هایشان می‌پردازد، این بار بهترین‌ها و بدترین خودروهای شاسی بلند سایز متوسط در مدل‌های دست دوم را مشخص کرده است که در این لیست کوتاه، 5 خودروی بسیار خوب در بازار دست دوم و همچنین 3 مدل از بدترین خودروهای دست دوم معرفی شده است که در پرشین خودرو سعی داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشد.
در بین این 5 خودروی دست دوم که ارزش بالایی برای خرید دارند، آخر از همه خودروی هوندا پایلوت دیده می‌شود که چیزی حدود 67 درصد از مشتریان تصمیم دوباره برای خرید آن گرفته‌اند که نشان از بازار بسیار خوب و رضایت مشتریان از این محصول دارد. پس از آن، خودروی شاسی بلند سایز متوسط فولکس واگن توارگ دیده می‌شود که حدود 70 درصد از مشتریان تصمیم به خرید دوباره آن می‌گیریند. به همین ترتیب، خودروی جیپ رانگلر با 73 درصد، خودروی تویوتا فوررانر با 76 درصد و همچنین در پایان خودروی شاسی بلند سایز متوسط تویوتا هایلندر، با 78 درصد به عنوان بهترین خودروهای شاسی بلند سایز متوسط در بازار دست دوم شناخته می‌شوند که البته این آمار مربوط به بازار ایالات متحده آمریکا می‌شود.
و اما بدترین خودروی شاسی بلند سایز متوسط که می‌توان در بازار آمریکا فروخت، اول از همه خودروی مزدا CX-9 در نسل‌های قبل خواهد بود که تنها 48 درصد احتمال دارد که مشتریان تصمیمی برای خرید مدل‌های دست دوم آن داشته باشد، اما شرایط بدتر از مزدا، برای نیسان پتفایندر خواهد بود که این درصد به شدت کاهش یافته و به 39 درصد رسیده است. اما در آخر لیست، به خودروی شاسی بلند "دوج جرنی" خواهید رسید که درصد خرید مدل‌های دست دوم آن تنها 31 درصد خواهد بود، هرچند بار دیگر باید تکرار کنیم که خودروهای قرار گرفته در این لیست، ممکن است مربوط به نسل‌های قبل شوند که در نسل‌های جدید خود بهبود پیدا کرده‌اند و نواقص آنان برطرف شده است.

کد خبر 86984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha