تولید مولتی مدیای بومی به کمک متخصصان ایرانی

پرشین خودرو: ساخت مولتی مدیای بومی را با جوانان تحصیلکرده و دانشگاهی استارت زده ایم و در آینده نزدیک استفاده از سیستم صوتی بومی در خودروهای داخلی را تجربه خواهیم کرد.

کیوان وزیری مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو)، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: چنانچه زیرساخت درست شود هر کاری را می توانیم به سرانجام رسانده و وارد بازارهای مختلف شویم.
وی ادامه داد: ما تمام زیرساخت ها برای ساخت خودروهای سفارشی را آماده کرده ایم تا بتوانیم با یک دید مهندسی به قطعات آپشن، از ورود قطعات بی کیفیت به بازار جلوگیری کرده و آسیب های احتمالی مردم به دلیل استفاده از اجناس بی کیفیت را به حداقل برسانیم.
وزیری تاکید کرد: در آپکو برای استفاده از دانش بومی حرکت خوبی را آغاز کردیم بطوریکه به سمت استفاده از محصولات دانش بنیان و ایرانی پیش خواهیم رفت.

قیمت آپشن های آپکو با بازار متفاوت خواهد بود
مدیرعامل شرکت تولید خودروهای سفارشی ایران خودرو(آپکو) در مورد تفاوت احتمالی قیمت آپشن ها در آپکو و بازار گفت: برای کاهش حاشیه بازار در دوره ها و مقاطع خاص قیمت های متغیر برای خودروها ارائه می دهیم که با هم متفاوت باشد یعنی قیمت محصول برای خودروی گارانتی دار با خودروهای 3 ساله و 5 ساله تفاوت خواهد داشت.
وی افزود: تفاوت قیمتی فعلی ما و بازار به دلیل مالیات ارزش افزوده است که برای جبران آن نیز برنامه داریم و ما مهندسی ارزش افزوده را برای همین منظور در آپکو کلید زدیم.
وزیری تصریح کرد: در مهندسی ارزش افزوده آپکو، فرآیندی شروع شده است که مشخص می کند در چه زمانی با چه نگاهی و با چه قیمتی محصول به مشتری عرضه شود تا هم مشتری سود ببرد و هم ایران خودرو ارزش افزوده کسب کند.

کد خبر 86989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha