نخستین های ایسوزو در غرفه بهمن دیزل

پرشین خودرو: مدیر خودروهای تجاری بهمن دیزل با اشاره به تخصصی بودن نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری و حضور فعالان این عرصه، گفت: بهمن دیزل تلاش کرد تا با دست پر و محصولات جدید در نمایشگاه حضور یابد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، ابراهیم تقوی با اعلام حضور NMR پنج تن که اولین بار پس از رونمایی چندی پیش در نمایشگاه حضور یافته بود، گفت: از ابتدای سال آینده نسخه قدیمی این کامیونت از خطوط تولید بهمن دیزل خارج می شود و نسخه جدید جایگزین آن خواهد شد.
وی با معرفی 6 تن فول آپشن در غرفه بهمن دیزل، افزود: طی بررسی ها و با انجام نیازسنجی در بازار المان های بسیاری به این محصول افزوده شده است که از ابتدای فروردین ماه شاهد حضور این کامیونت در بازار خواهیم بود.
تقوی از نخستین حضور کامیون 26 تن FEZ در نمایشگاه و پیش از رونمایی رسمی پرده برداشت و گفت: هم زمان با حضور این کامیون در نمایشگاه حمل و نقل مشغول بازار سنجی 26 تن FEZ هستیم و عرضه آن به بازار هستیم.
وی دیگر فعالیت بهمن دیزل در نمایشگاه حمل و نقل را معرفی بالابر ایتالیایی این شرکت دانست و ادامه داد: بالابر ایتالیایی را برای اولین بار در ایران روی کامیونت 8 تن نصب کردیم و برنامه تولید این بالابر در بهمن دیزل را به زودی به مرحله اجرا می رسانیم.
تقوی در پایان دو میدل باس جدید ایسوزو در ایران را که در دو نسخه لاکچری و استاندارد به بازار وارد می شود را معرفی و خاطرنشان کرد: در حال حاضر مراحل تست میدانی و بازارسنجی این محصول ایسوزو در ایران را انجام می دهیم و در آینده نزدیک شاهد حضور این میدل باس در بازار خواهیم بود.

 

برای دیدن گزارش تصویری غرفه گروه بهمن در نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری اینجا کلیک کنید.

کد خبر 87043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha