«پادرا» با شیب ملایم جایگزین وانت نیسان می شود

پرشین خودرو: رئیس بازاریابی و فروش زامیاد دو خصیصه مهم توان حمل بار ایده آل و قیمت مناسب را از دلایل اصلی محبوبیت وانت نیسان زامیاد برشمرد و هم زمان به کاربران این خودرو در خصوص گارانتی هشدار داد.

وحید خان محمدی با اشاره به توانایی بالای وانت نیسان در حمل بار به خبرنگار پرشین خودرو گفت: این خصیصه موجب می شود تا کاربران این محصول گاهی تا دو برابر توان اسمی نیسان وانت اقدام به بارگیری کنند که این امر باعث ایجاد فشار مضاعف به سیستم ترمز، تعلیق و سایر اجزای خودرو می شود.


وی با هشدار به کاربران وانت نیسان و یادآوری شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش نیسان، تصریح کرد: حمل بارهای این چنینی با نیسان موجب خروج این خودرو از شرایط گارانتی و تحمیل هزینه های گزاف به مالک خودرو خواهد شد.

 

 


خان محمدی با توجه به معرفی وانت پادرا به عنوان جایگزین مناسبی برای وانت نیسان، افزود: با توجه به استانداردهای جدید ابلاغی، با شیب ملایمی در حال کاستن از تولید وانت نیسان در خطوط تولید شرکت زامیاد و ایجاد شرایط مناسب برای جایگزینی پادرا با نیسان از اواخر سال 97 خواهیم بود.

رئیس بازاریابی و فروش زامیاد در پایان مهمترین مزیت پادرا نسبت به نیسان را طراحی به روز این محصول در کنار توانمندی های این پیکاپ بر شمرد و خاطرنشان کرد: پادرا بزرگترین ایراد وانت نیسان که کمبود برخی امکانات و کابین نامناسب بود را بر طرف کرده است.

کد خبر 87045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha