ثبت اولین شرکت خارجی در فرودگاه امام خمینی(ره)

پرشین خودرو:سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) از ثبت اولین شرکت خارجی در منطقه آزاد این فرودگاه خبر داد و گفت: به زودی کلنگ ساخت واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بنیاد مستضعفان در منطقه آزاد امام به زمین زده می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، کوروش فتاحی با اشاره به ثبت اولین شرکت خارجی در منطقه آزاد اظهار کرد: این شرکت خدماتی و لجستیک در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ثبت شده که یکی از وظایف آن ارائه خدمات فنی، مهندسی و پشتیبانی است.

وی تصریح کرد: این شرکت جزو 5 شرکت برتر جهان در بحث لجستیک است که هم خدمات مشاوره ارائه می‌دهد، هم خدمات مدیریتی پیاده‌سازی را .

وی با ابراز این‌که "بسیار خوشحالیم که توانستیم این شرکت را جذب کنیم" افزود: همچنین عملیات تاسیس نخستین کارخانه در منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام آغاز شده است.

سرپرست شهر فرودگاه امام خمینی (ره) یادآور شد: اولین قرارداد تخصیص زمین و ایجاد یک کارخانه تولیدی در منطقه آزاد امضا شده که بر اساس آن شرکت صنایع ایران‌چوب وابسته به بنیاد مستضعفان یک واحد صنعتی را در این منطقه ایجاد می‌کند که به زودی کلنگ این واحد صنعتی به زمین زده خواهد شد.

 به نظر می‌رسد این اظهارات سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به نوعی پاسخی به سخنان دبیر شورایعالی مناطق آزاد است.

مرتضی بانک چند روز پیش در گفت‌وگویی از اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی در رابطه با مدیریت منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام خبر داده و با تاکید بر این‌که منطقه آزاد باید تصمیم‌گیر ورود خودرو از منطقه آزاد امام باشد،‌گفته بود: متولی منطقه آزاد شهر فرودگاهی امام وزارت راه است اما بر اساس قانون شورایعالی مناطق آزاد باید مدیریت این منطقه را بر عهده داشته باشد.

کد خبر 87050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha