نسل سوم «هوندا این‌سایت» در انتظار نمایشگاه دیترویت

پرشین خودرو: در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2018، شرکت‌های بزرگ خودروسازی خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به جهانیان نشان دهد.

به گزارش پرشین خودرو، هوندا این‌سایت (Honda Insight)، خودروی هاچ بک ژاپنی که نسل اول آن در سال‌های 1999 الی 2006 میلادی و همچنین نسل دوم آن از سال 2008 میلادی تا 2014 میلادی فعالیت خود را در بازارهای جهانی بویژه کشور ژاپن دنبال کرده است، حالا از سوی کمپانی خودروسازی هوندا یک نسل جدید دریافت کرده است تا از فصل تابستان پیش رو، فعالیت خود را با تغییرات اساسی در بازارهای جهانی آغاز کند.

برای حضور در نمایشگاه اتومبیل دیترویت 2018، شرکت‌های بزرگ خودروسازی خود را آماده می‌کنند تا جدیدترین دستاوردهای خود را به جهانیان نشان دهد، حال در این میان کمپانی خودروسازی هوندا برای تایید حضور خود در این نمایشگاه، نسل سوم "هوندا این‌سایت" را معرفی کرده است که نمایش عمومی آن و همچنین مشخصات فنی آن در نمایشگاه اتومبیل دیترویت دنبال خواهد شد، هرچند نسخه‌ای که هم اکنون شاهد آن هستید، نمونه‌های اولیه از خودروی "هوندا این‌سایت" خواهد بود که نسخه نهایی آن تا قبل از عرضه عمومی این محصول در تابستان 2018 آماده خواهد شد.

طبق گفته هوندا، مدل‌های 2019 از خودروی "این‌سایت" نسبت به مدل‌های قبل، یک ظاهر به شدت بهتر، امکانات پیشرفته، عملکرد بهبود یافته و همچنین ویژگی‌های منحصربه فرد دیگر خواهد بود که معمولا در خودروهای نسل جدید شاهد آن هستیم، اما بزرگ‌ترین تغییر این خودرو نسبت به نسخه قبلی، می‌تواند بازنگری در ابعاد اتومبیل باشد که حالا به شدت کشیده شده و از کلاس "هاچ بک" خود تاحدودی خارج شده است. علاوه بر این، شرکت سازنده اعلام کرده است که بر روی این اتومبیل از سیستم محرک هیبریدی استفاده شده است که عملکرد اقتصاد و مصرف سوخت آن بسیار بهتر از سایر رقبای موجود در بازار خواهد بود که اطلاعات تکمیلی آن پس از نمایش عمومی در نمایشگاه دیترویت 2018 اعلام خواهد شد.

در پایان لازم به ذکر است که این خودروی جدید هوندا، درست همانند هوندا سیویک و یا خودروی کراس اوور هوندا CR-V، در کارخانه "گرینسبورگ" این شرکت واقع در ایالات متحده آمریکا تولید خواهد شد.

کد خبر 87073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha