کد خبر 87104
۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
مدل جدید سه چرخه مورگان+تصویر

پرشین خودرو:مورگان یک کارخانه خانوادگی کوچک در بریتانیا است که بیش از صد سال است به ساخت خودروهای اسپرت مشغول است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از بی بی سی، مورگان کارش را با ساخت خودروهای سه‌چرخه آغاز کرد و در یک قرن گذشته روش تولید خود را با حداقل تغییر حفظ کرده است.
 مورگان یک کارخانه خانوادگی کوچک در بریتانیا است که بیش از صد سال است به ساخت خودروهای اسپرت مشغول است. مورگان کارش را با ساخت خودروهای سه‌چرخه آغاز کرد و در یک قرن گذشته روش تولید خود را با حداقل تغییر حفظ کرده است.

حالا این شرکت اعلام کرده مدل جدید سه چرخه‌اش را سال آینده با قوای محرکه الکتریکی به بازار عرضه می‌کند. EV3 اقتباسی از مدل‌های پیش از جنگ جهانی دوم مورگان است، اما به جای موتور بنزینی، یک موتور ۴۶ کیلو واتی الکتریکی دارد.

گرچه شاسی ماشین با سنت همیشگی مورگان از چوب ساخته شده، اما برای کاهش وزن تا حد زیادی آلومینیوم و فیبرکربن استفاده شده است. به همین دلیل وزن ماشین از ۵۰۰ کیلوگرم کمتر است. شتاب صفر تا ۱۰۰ ماشین به زیر ۹ ثانیه آمده و حداکثر سرعتش حدود ۱۵۰ کیلومتر در ساعت است. ماشین با هر بار شارژ تا ۲۴۰ کیلومتر حرکت می‌کند.
 
قیمت ماشین از ۳۰ هزار پوند (حدود ۴۰ هزار دلار) شروع می‌شود. EV3 مانند مدل‌های دیگر مورگان با دست ساخته می‌شود. مورگان اعلام کرده تولید از پاییز سال ۲۰۱۸ آغاز می‌شود و هر هفته دو دستگاه به مشتریان تحویل داده خواهد شد. تا الان شصت نفر این ماشین را پیش خرید کرده‌اند.
 
کد خبر 87104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha