کد خبر 87237
۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
خودرو خارجی سه میلیاردی توقیف شد

پرشین خودرو:مأموران مرزبانی بندرعباس یک دستگاه خودروی شاسی بلند نیسان مورانی و یک دستگاه موتورسیکلت مینی ۵۰ توقیف کردند.

به گزارش پرشین خودرو،سرهنگ کوروش بازیار بیان کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندرعباس با انجام اقدامات اطلاعاتی با خبر شدن قاچاقچیان قصد دارند یک دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی را با دو فروند شناور به‌صورت غیرقانونی وارد سواحل شهرستان بندرعباس کنند.

وی افزود: بر اساس این گزارش بلافاصله مرزبانان اقدامات اطلاعاتی خود را در منطقه تشدید و موفق شدند شناورها را در نزدیکی سواحل شناسایی کنند.

فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس تصریح کرد: خدمه شناورها که با دیدن مرزبانان غافلگیر شده بود قصد متواری شدن از محل را داشته که در یک اقدام ضربتی هر دو شناور توقیف شد.

وی با بیان اینکه یک نفر متهم در این زمینه دستگیر شده است خاطرنشان کرد: مأموران در بررسی از شناورهای موفق به کشف یک دستگاه خودروی شاسی‌بلند نیسان مورانی و یک دستگاه موتورسیکلت مینی ۵۰ خارجی قاچاق شدند.

سرهنگ بازیار در پایان گفت: کارشناسان ارزش ریالی خودرو و موتورسیکلت توقیفی را ۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کد خبر 87237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha