نیم نگاهی به افتخارات «تویوتا» در سال 2017

پرشین خودرو: تویوتا به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای خودروسازی در دنیا است. این کمپانی توانسته به عنوان پرفروش ترین خودروساز دنیا شناخته شود.

به گزارش پرشین خودرو، شرکت ژاپنی که در تالار افتخارات خود جوایز و مدال های بسیار زیادی دارد. کمپانی تویوتا در سال ۲۰۱۷ نیز همانند سال های گذشته توانست جوایز و افتخارات بسیار زیادی را در حوزه های مختلف کسب کند. این برند قدیمی ژاپنی در سال ۲۰۱۷ توسط نشریه معتبر Interbrand به عنوان هفتمین " برند تأثیر گذار در دنیا " معرفی شد. رتبه ای که بالاتر از برندهای معروفی همچون فیسبوک، نایک، جنرال الکتریک، زیمنس و... بوده است. ضمن آنکه این نشریه تویوتا را به عنوان " ارزشمندترین برند ژاپنی " در سال ۲۰۱۷ معرفی کرده است.

برند تویوتا در طول یکسال گذشته توانست بیش از ۲۰ عنوان و مقام را کسب کند. سایت Fortune در رتبه بندی سالانه خود تویوتا را در جایگاه پنجم جدول " بزرگترین شرکت های جهان" قرار داده است. در نظرسنجی سالانه سایت JD Power نیز تویوتا رتبه سوم " قابل اعتمادترین خودرو بازار آمریکا" را در سال ۲۰۱۷ کسب کرده است.

لازم بذکر است در کنار جوایز و افتخارات کسب شده تنها توسط برند تویوتا، هرکدام از محصولات این شرکت نیز توانسته اند جوایز و عناوین مهمی را در سال ۲۰۱۷ کسب کنند. تویوتا با این جوایز توانسته به عنوان پر افتخارترین برند خودرو ژاپنی معرفی شود.

 

تویوتا در ایران با نمایندگی رسمی ایرتویا به فعالیت مشغول است.

کد خبر 87269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha