کد خبر 87298
۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
منتظر پیکاپ تسلا باشیم+تصویر

پرشین خودرو:ایلان ماسک کارآفرین امریکایی و رئیس شرکت خودروسازی تسلا در پاسخ به درخواست‌ها برای ارائه پیکاپ الکتریکی اعلام کرده باید منتظر پیکاپ الکتریکی تسلا با ابعادی بزرگتر از فورد اف 150 باشیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از جام جم، ایلان ماسک کارآفرین امریکایی و رئیس شرکت خودروسازی تسلا در پاسخ به درخواست‌ها برای ارائه پیکاپ الکتریکی اعلام کرده باید منتظر پیکاپ الکتریکی تسلا با ابعادی بزرگتر از فورد اف 150 باشیم.

تسلا در چهارچوب برنامه بلندپروازانه خود برای ارائه مدل‌های جدید از مدت‌ها پیش توسط ایلان ماسک از ارائه پیکاپ الکتریکی با علامت اختصاری کلاس U خبر داده بود. اخیراً ماسک در توییتر در پاسخ به یکی از کاربران از دغدغه 5 ساله خود برای این پیکاپ سخن گفته و مژده داده که پس از عرضه کراس‌اوور الکتریکی تسلا نوبت پیکاپ الکتریکی این شرکت است و بی‌شک معادلات بازی را عوض خواهد کرد.

با توجه به عرضه کامیون الکتریکی تسلا اکنون صاحب‌نظران بر این عقیده استوارند که عرضه پیکاپ با الگو برداری از آن سرعت خواهد گرفت و احتمالاً در سال 2020 شاهد نخستین نمونه‌ها خواهیم بود. طرح‌های احتمالی و اولیه این خودرو در فضای اینترنت منتشر شده است.

کد خبر 87298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha