تكمیل  40 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در قزوین

پرشین خودرو: رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: با تکمیل ۴۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر قزوین برای ترویج فرهنگ دوچرخه سواری و ارتقاء سلامت شهروندان اقدام می کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازمهر، حکمت الله داودی چهارشنبه شب در مراسم تجلیل از ورزشکاران قهرمان استان قزوین که در سالن تبلیغات اسلامی برگزار شد اظهارداشت: در استان قزوین بیش از ۷۰ قهرمان آسیایی، جهانی و ملی داریم  که این ظرفیت برای ما افتخار آمیز است.

وی افزود: شورای شهر قزوین مصمم است تا با حمایت از ورزشکاران قهرمان به توسعه این حرکت ارزشی در استان کمک کند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد:رسالت اصلی خودرا درشورای شهر توسعه ورزشهای همگانی میدانیم و در این دوره با حضور یک ورزشکار جوان رویکرد شورا به سمت ورزش تقویت شده است.

داودی یادآورشد: در این دوره سعی خواهیم کرد کمک های بیشتری به ورزش استان صورت گیرد که در اولین گام به رشته والیبال کمک کردیم تا در لیگ باقی بماند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: باید در شهر بستری را مهیا کنیم تا همه مردم به راحتی به ورزش روی آورند و برای ورزش دغدغه نداشته باشند.

وی گفت: در شرایطی که در اسلام به ورزش بویژه تیراندازی و سوارکاری توصیه شده ما هم وظیفه داریم در این زمینه آنچه در توان داریم بکار گیریم تا از این موضوع غفلت نشود.

داودی اضافه کرد: شور و نشاط جامعه با ورزش دوچندان می شود و ما باید شرایطی را فراهم کنیم تا نشاط شهری تقویت شود.

مسیر دوچرخه سواری را توسعه می دهیم

وی گفت: در گذشته بسیاری از مردم قزوین بویژه بازاریان با دوچرخه تردد می کردند اما امروز خیابانهای ما مملو از خودرو شده که باید این روند را تغییر دهیم.

داودی اظهارداشت:بایدجایگاه دوچرخه سواری در شهر قزوین ارتقاء یابد لذا مصمم هستیم تا ۴۰ کیلومتر مسیر دوچرخه در شهر ایجاد و تکمیل کنیم.

وی بیان کرد: ادامه جاده سلامت و اتصال آن به شهر از دیگر کارهایی است تا مردم را به پیاده روی تشویق کنیم.

در این مراسم از مدال آوران رشته های مختلف ورزشی و مربیان تیم ملی تقدیر شد.

 

کد خبر 87311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha