کد خبر 87329
۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳

پرشین خودرو: برخی از سلبریتی های بسیار سرشناس ثابت کرده اند که انسان های به اصطلاح «آب زیرکاهی» هستند. این رو به جای این که عروسی های بسیار شلوغ و مجللی داشته باشند که همه از ماجرا خبردار شوند، ترجیح می دهند زندگی مشترکشان را بی سر و صدا آغاز کنند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، برخی از سلبریتی های بسیار سرشناس ثابت کرده اند که انسان های به اصطلاح «آب زیرکاهی» هستند. این رو به جای این که عروسی های بسیار شلوغ و مجللی داشته باشند که همه از ماجرا خبردار شوند، ترجیح می دهند زندگی مشترکشان را چنان بی سر و صدا آغاز کنند که تنها بعد از مدت زیادی از گذشت ماجرا، دیگران از واقعیت قضیه باخبر می شوند.

 
اما مخفی نگه داشتن مراسم عروسی برای چهره های سرشناس ایده ی چندان بدی هم نیست زیرا با این کار از اخلال ایجاد کردن پاپاراتزی ها در مراسم و دردسرهای متعاقب آن جلوگیری خواهد شد و دیگر نیازی به در نظر گرفتن تمهیدات امنیتی فراوان نخواهد بود. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با 15 مورد از عروسی های اشخاص بسیار مشهور آشنا کنیم که در خفا انجام شده اند.
 
15- جنیفر آنیستون و جاستین ثروکس
 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند
 
به عنوان یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوودی، وقتی خبر رسید که جنیفر آنیستون بالاخره بار دیگر شادی را با جاستین ثروکس، بازیگر و فیلم نامه نویس جوان هالیوودی یافته است بسیاری از طرفداران او شوکه شدند. این دو در آگوست سال 2012 با هم نامزد شدند و علی رغم این که بارها و بارها از آنیستون در مورد تاریخ مراسم عروسی صحبت شد اما وی هر بار از جواب دادن به این سوال طفره رفت. در نهایت در 5 آگوست 2015، این دو عمارت بل-ایر با پوشش جشن تولد 44 سالگی جاستین با هم ازدواج کردند که برای این کار حتی مهمانانشان را نیز غافلگیر کردند.
 


14- لیتون میستر و آدام برودی

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

طرفداران سریال های تلویزیونی بسیار هیجان زده شدند وقتی که خبر رسید دو تن از بازیگران تلویزیونی به نام های لیتون میستر و آدام برودی نامزد شده اند اما این تنها اطلاعاتی بود که به رسانه ها و تماشاگران در مورد رابطه این دو داده شد. این دو به ندرت با هم دیده شده و هیچ صحبتی نیز در مورد رابطه خود با رسانه ها انجام نمی دادند. از این رو وقتی مشخص شد که این دو به صورت مخفیانه ازدواج کرده اند کسی متعجب نشد.
 
میستر و برودی در 15 فوریه 2014 در یک مراسم بسیار خصوصی و مخفیانه با هم ازدواج کرده و بعد از گذشت چند سال نیز هنوز جزییات زیادی در مورد مراسم عروسی این دو مخابره نشده است.
 


13- کامرون دیاز و بنجی مَدن

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

کامرون دیاز قبل از نامزدی با بنجی مدن، خواننده موسیقی راک گروه گوود شارلوت، با چهره های سرشناس بسیار رابطه داشت و علی رغم این که رابطه ی این دو خیلی زود سرعت گرفت کسی به آن توجه زیادی نکرد. بعد از این که این دو در بهار سال 2014 با هم وارد رابطه شدند بلافاسله در دسامبر همان سال نامزدی آن ها اعلام شده و تنها 17 روز یعد این دو به صورت مخفیانه در 5 ژانویه 2015 در خانه ای در بورلی هیلز با هم ازدواج کردند.
 


12- میلا کونیس و اشتون کوچر

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

میلا کونیس و اشتون کوچر را باید یکی از دوست داشتنی ترین زوج های هالیوودی دانست اما این موضوع باعث نشد که این دو زندگی خصوصی خود را مخفی نگه ندارند. این دو همواره در مورد رابطه عاشقانه خود سکوت اختیار کرده و قرار گذاشتند که عروسی شان را به صورت کاملاً مخفی برگزار کنند. این دو در 4 جولای 2015 در یک مراسم خصوصی و مخفیانه با هم ازدواج کرده و تا ماه ها شایعات مربوط به عروسی خود را تکذیب می کردند.
 


11- جی زد و بیانسه

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

علی رغم این که به یقین می توان آن ها را دو نفر از سوپراستارهای روی کره زمین نامید اما جی زد و بیانسه در مخفی نگه داشتن عروسی و رابطه ی خود به طور کلی تا اندازه بسیار زیادی موفق عمل کردند. این دو بدون این که حتی رابطه خود را تایید کنند در 4 آوریل 2008 در نیویورک سیتی و در حضور تنها 45 مهمان با هم ازدواج کردند و برای این که هیچ خبر یا عکسی از این مراسم به بیرون از محل برگزاری عروسی مخابره نشود از مهمانان خود خواستند که تمامی تلفن های همراه خود را در خانه هایشان جا بگذارند. این عروسی برای مدتی از چشم رسانه ها دور نگه داشته شد و تا زمانی که بیانسه در یکی از آهنگ هایش به این موضوع اشاره کرد کمتر کسی از عروسی این دو باخبر بود.
 


10- جیسون موموآ و لیزا بونت

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

برخی از روابط چهره های مشهور ضرورتاً مخفی نگه داشته نمی شوند اما باز هم طرفداران سلبریتی ها این روابط را جالب و البته هیجان انگیز تلقی می کنند و رابطه ی جیسون موموآ، بازیگر نقش کال دروگو در سریال «بازی تاج و تخت» و لیزا بونت نیز یکی از این موارد بود. علی رغم حدود یک دهه اختلاف سنی، این دو رابطه خود را در سال 2005 آغاز کرده و در مدت ده سال آینده آن ها نه تنها یک مورد بلکه دو مورد عروسی مخفی را تجربه کرده اند. این دو اولین مراسم عروسی خود را در 15 نوامبر سال 2007 برگزار کردند اما حدود 10 سال بعد یعنی در اکتبر 2017 اعلام شد که مراسم ده سال پیش آن ها رسمی نبوده است. در اواسط اکتبر 2017 موموآ و بونت عقدنامه خود را دریافت کرده و مراسم رسمی ازدواج خود را در خانه ای در توپانگا در کالیفرنیا برگزار کردند و هیچ کسی تا دو هفته بعد از ماجرای عروسی این دو خبردار نشد.
 


9-زوی سالدانا و مارکو پرگو

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

در ژوئن 2013، زوی سالدانا به طور مخفیانه با یک هنرمند ایتالیایی به نام مارکو پرگو و طی یک مراسم کوچک و خصوصی در بریتانیا ازدواج کرد در حالی که تنها خانواده این دو و دوستان بسیار نزدیکشان در مراسم حضور داشتند.. سالدانا قبل از این رابطه وی رابطه ای طولانی با کیت بریتون داشت و برای مدتی نیز به صورت مکرر در حالت قهر و آشتی با بردلی کوپر به سر می برد. به گفته ی خود سالدانا وی در نهایت تصمیم گرفت با پرگو ازدواج کند زیرا او بهترین حس را به سالدانا می داده است. اکنون این زوج سه فرزند داشته و رابطه ای بسیار قوی و عاشقانه را تجربه می کنند.
 


8- نایا ریورا و رایان دورزی

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

نایا ریورا و رایان دورزی در 19 ژوئن 2014 در سن کابو لوکاس در مکزیک و در برابر گروهی کوچک از نزدیکان با هم ازدواج کردند بدون این که رسانه ها از این موضوع اطلاعی داشته باشند. این دو برای سال ها با همدیگر رابطه داشته و سال ها قبل نامزد شده بودند. اما رابطه ی این دو تنها چند ماه پس از جدایی ریورا از بیگ شان به یک رابطه ی بسیار عاشقانه تبدیل گشت. عروسی این دو  در لباس هایی بسیار فاخر بسیار مخفیانه برگزار شد. در سپتامبر 2015 این دو به دنیا آمدن پسرشان به نام جوزی هولیس دورزی را جشن گرفته و در نوامبر 2016 نیز اعلام شده که این دو از هم جدا شده و درخواست طلاق داده اند. با این وجود در اکتبر 2017 آن ها اعلام کرده اند که جداییشان منتفی شده است.
 


7- مگان فاکس و برایان آستین گرین

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

در سال 2010، بعد از شش سال رابطه عاشقانه و چهار سال نامزدی، مگان فاکس و برایان آستین گرین به صورت مخفیانه و بی سر و صدا در یک مراسم عاشقانه در هنگام غروب در ساحلی زیبا در هاوایی با هم ازدواج کردند. کاسیوس، پسر گرین، که حلقه های عروسی این دو را حمل می کرد یکی از معدود کسانی بود که در این مراسم عروسی حضور داشت. این دو مراسم عروسی شان را چنان خصوصی و مخفیانه برگزار کردند که هیچ یک از والدینشان را نیز دعوت نکرده بودند و تنها بعد از رسمی شدن ازدواج از طریق پیامک این موضوع را به والدین خود اطلاع دادند.
 


6- گوینث پالترو و کریس مارتین

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

بعد از این که گوینث پالترو و کریس مارتین اعلام کردند که انتظار تولد اولین فرزندشان را می کشند، روز بعد در یک مراسم بسیار خصوصی و بی سر و صدا در سانتا باربارای کالیفرنیا و بدون اطلاع خانواده و مهمانان با هم ازدواج کردند. اگر چه در ابتدا به نظر می رسید که این دو زوج بسیار خوشبختی خواهند شد اما ازدواج آن ها دیری نپایید. این دو در مارس 2014 اعلام کردند که با هم سازگاری نداشته و از هم جدا خواهند شد.
 


5- جنیفر لوپز و مارک آنتونی

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

جنیفر لوپز در یک مراسم غافلگیر کننده در سال 2004 با مارک آنتونی ازدواج کرد و همه را از این ماجرا شگفت زده کرد. در آن زمان هنوز 5 روز از اعلام رسمی جدایی مارک آنتونی از همسر سابقش گذشته بود و لوپز نیز تنها نه ماه قبل قرار بود با بن افلک ازدواج کند. حتی 35 مهمانی که به این مراسم دعوت شده بودند نیز از این ماجرا شگفت زده شدند زیرا تنها به آن ها گفته شده بود که برای یک مهمانی عصرگاهی در عمارت بزرگ لوپز در بورلی هیلز حضور یابند. متاسفانه این رابطه نیز دوام زیادی نداشته و این دو در جولای 2011 از هم جدا شده و طلاق رسمی آن ها سه سال بعد در ژوئن 2014 اعلام شد.
 


4- بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

بریتنی اسپیرز و کوین فدرلاین ابتدا قرار گذاشته بودند که در یک مراسم باشکوه و بزرگ در یک سالن بزرگ در سانتا باربارا با حضور 100 مهمان عروسی کنند اما با جلب شدن توجه پاپاراتزی ها به رابطه و عروسی این دو و بالا گرفتن استرس مراسم، آن ها به این نتیجه رسیدند که بهتر است مراسمی بسیار مخفیانه را برگزار کنند. در نهایت این دو مراسم عروسی مخفیانه خود را در حضور تنها 27 مهمان از دوستان و آشنایان برگزار کردند و تا چند دقیقه قبل از سوگند وفاداری این دو مهمان ها در تاریکی نگه داشته شدند.
 


3- بن افلک و چنیفر گارنر

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

بن افلک و جنیفر گارنر در سال 2005 طی یک مراسم بسیار خصوص و کم سر و صدا در جزایر تورکس اند کایکوس در پاروت کی با هم ازدواج کردند. این مراسم چنان کوچک و خصوصی بود که حتی والدین عروس و داماد نیز در مراسم حضور نداشتند. گارنر که در آن زمان باردار بود حتی آرایش نیز نداشت و موهایش را به صورت دم اسبی از پشت بسته بود. بن افلک نیز تنها با یک تی شرت در مراسم حضور یافت. این دو بعد از 10 سال زندگی مشترک و داشتن رابطه ای عاشقانه و دوست داشتنی در هالیوود در ژوئن 2015 از هم جدا شدند.
 


2- بلیک لایولی و رایان رینولدز

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند

در سال 2012، بلیک لایولی و رایان رینولدز در یک مراسم مخفی در بیرون از شهر چارلستون در کارولینای جنوبی با هم ازدواج کردند، در حالی که تنها 60 مهمان را دعوت کرده بودند و این مهمانان نیز تنها شامل دوستان بسیار نزدیک و برخی از همکاران و اعضای خانواده این دو بودند. قبل از اجرای مراسم هیچ خبری در مورد وقوع چنین مراسمی مخابره نشده بود. البته این اولین باری نیست که رایان رینولدز عروسی مخفیانه را انتخاب می کند زیرا در زمان ازدواج با اسکارلت جوهانسون نیز مراسم عروسی این دو در سکوت و بی خبری مطلق رسانه ها و پاپاراتزی های کنجکاو انجام گرفت.
 


1-دانیل کریگ و راشل ویز

 
 زوج های هالیوودی که در خفا ازدواج کردند


دانیل کریگ و راشل ویز بعد از یک رابطه ی عاشقانه ی بسیار کوتاه و سریع در سال 2011 با هم ازدواج کردند. مراسم عروسی این دو به صورت مخفیانه و تنها در حضور 4 نفر در نیویورک به انجام رسید که دختر نوجوان کریگ، پسر 5 ساله ویز و دو تن از دوستان خانوادگی این دو به عنوان مهمان بودند. این دو رابطه ی خود را در سال 2010 و تنها پس از مدت کوتاهی از جدایی ویز از دارن آرونوفسکی و جدایی کریگ از ساتسوکی میچل آغاز کردند. شایعاتی در مورد رابطه ی مخفیانه این دو حتی قبل از جدایی از همسران سابقشان نیز به گوش می رسید.

کد خبر 87329

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha