کد خبر 87395
۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
تولید ایستگاه اتوبوس با چاپگر سه بعدی

پرشین خودرو:این روزها از چاپگرهای سه بعدی برای تولید تقریبا هر چیزی استفاده می شود و دنیای معماری و طراحی شاهد تولید اولین ایستگاه اتوبوس کامل به کمک این چاپگرها است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از نیواطلس، این روزها از چاپگرهای سه بعدی برای تولید تقریبا هر چیزی استفاده می شود و دنیای معماری و طراحی نیز شاهد حضور روزافزون این ابزار و وسایل پیشرفته است.

در شرایطی که حتی ساخت خانه نیز به عهده چاپگرهای سه بعدی گذاشته شده، استفاده از آنها برای ایجاد سرپناه های ساده تر دور از ذهن نیست.

شرکت چینی وین سان با استفاده از چاپگر سه بعدی بیگ دلتای خود اولین ایستگاه اتوبوس کامل را طراحی کرده است که برای پشت سرگذاردن زمان انتظار تا رسیدن اتوبوس کافی است.

ساخت این ایستگاه اتوبوس با استفاده از مواد بازیافتی و برخی زباله ها در کارخانه این شرکت در شانگهای صورت گرفته است. قرار است این ایستگاه های اتوبوس در نقاط مختلف این کشور نصب شده و مورد استفاده قرار بگیرند.

این ایستگاه های اتوبوس طراحی های مختلفی دارند و در آنها دو تا چهار صندلی بزرگ برای نشستن افراد وجود دارد. همچنین دو طرف این ایستگاه ها به طور روباز طراحی شده اند تا مسافران به راحتی بتوانند اطراف خود را مشاهده کنند.

کد خبر 87395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha