کد خبر 87407
۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
مرسدس پرفروش‌ترین برند لوکس جهان+تصویر

پرشین خودرو:یک سال دیگر میلادی در حال آغاز است و مرسدس بنز توانسته برای دومین سال متوالی عنوان پرفروش‌ترین برند لوکس جهان را از آن خود کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از "بلومبرگ"، مرسدس بنز تا نوامبر 2017 بیش از 302 هزار و 43 دستگاه خودرو را در آمریکا به فروش رسانده است. مرسدس این موفقیت را مدیون مدل‌های لوکس و زیبای کلاس C، GLC و GLE است. بازوی قدرتمندساز AMG نیز با فروش 30 هزار و 116 خودرو میزان فروشش را حدود 49.6 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش داده است.

 

تاج لوکس‌سازی در آمریکا روی سر مرسدس بنز، ب‌ام‌و و لکسوس در مقام‌های بعدی

مدل‌های سطح ورودی AMG در 43 خط  گسترده تولید می‌شوند و به واسطه قیمت اقتصادی بیش از مدل‌های فول‌آپشن طرفدار دارند.

دومین جایگاه لوکس‌فروشان آمریکایی به ب‌ام‌و می‌رسد که تنها در چند هزار دستگاه با لکسوس اختلاف دارد.

تاج لوکس‌سازی در آمریکا روی سر مرسدس بنز، ب‌ام‌و و لکسوس در مقام‌های بعدی

ب‌ام‌و در حال حاضر با فروش 271 هزار 431 دستگاه خودروی لوکس و لکسوس با فروش 269 هزار و 671 دستگاه خودرو عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص داده‌اند. در مجموع فروش محصولات لوکس ب‌ام و در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 3.2 درصد و لکسوس حدود 7 درصد کاهش نشان داده است.

تاج لوکس‌سازی در آمریکا روی سر مرسدس بنز، ب‌ام‌و و لکسوس در مقام‌های بعدی

آئودی با فاصله در مقام چهارم این فهرست قرار دارد. با این وجود فروش این خودروسازی در 83 ماه گذشته رکورد جدیدی را از آن خود کرده است. این خودروسازی با افزایش 6.7 درصدی و فروش 199.534 دستگاه نسبت به مدت مشابه سال‌های قبل را تجربه کرده است. آئودی این موفقیت را مدیون فروش دو کراس‌اوور Q5 و Q7 است که در سال قبل محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

 
کد خبر 87407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha