«سایپا» در سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور

پرشین خودرو: در این نمایشگاه در کنار شرکت سایپا، شرکت های پارس خودرو، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان ،کارگزاری بیمه سایپا و نمایندگی های استان مازندران از 12 تا 15 دی ماه در شهر قائمشهر پذیرای علاقه مندان صنعت خودرو و بازدیدکنندگان خواهند بود.

به گزارش پرشین خودرو، گروه خودرو سازی سایپا در راستای حضور در نمایشگاههای منطقه ای ، جهت ارائه و نمایش آخرین دستاوردهای خود پس از نمایشگاههای بندرعباس و کرمان در سومین نمایشگاه خودرو مازندران حضور قدرتمند خواهد داشت.

برا ساس این گزارش؛ در این نمایشگاه در کنار شرکت سایپا، شرکت های پارس خودرو، سایپا یدک، مرکز امور مشتریان ،کارگزاری بیمه سایپا و نمایندگی های استان مازندران از 12 تا 15 دی ماه در شهر قائمشهرپذیرای علاقه مندان صنعت خودرو و بازدیدکنندگان خواهند بود.

گروه سایپا در این نمایشگاه با محصولات کوئیک ، ساینا اتومات ، سراتو آپشنال ، آریو تاکسی ، خانواده برلیانس(h220،h330، (h320)کراس،(h320)آپشنال، ساندرو استپ وی ، ساندروآپشنال، ریچ ، پادرا ، خانواده چانگاcs35)ن آپشنال ، cs75 ، cs55 ، cs95 ) و حضور نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش منتخب استان مازنداران در سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور شرکت می کند.

شایان ذکر است نمایشگاه مازندران در فضایی به مساحت 10 هزار متر مربع در شهر قائم شهر برگزار می شود و گروه خودرو سازی سایپا در غرفه ای به مساحت هزار و 100 مترمربع با همراهی نمایندگی های منتخب فروش استان آماده ارائه خدمت و نمایش آخرین دستاوردهای گروه سایپا می باشد.

در این نمایشگاه علاوه بر گروه خودرو سازی سایپا ، سایر شرکت های های خودرو ساز داخلی نیز حضور دارند .

سومین نمایشگاه خودرو مازندران از 12 تا 15 دی ماه در نمایشگاه بین المللی مازندران(قائمشهر) از ساعت 16 الی 22 پذیرای بازدید کنندگان و علاقمندان صنعت خودرو است.

کد خبر 87565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha