سومین نمایشگاه خودرو شمال کشور آغاز شد

پرشین خودرو: سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور(مازندران) با حضور مقامات استانی و مدیران شهری، در مراسمی رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه خودرو مازندران که فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران در شهر قائم شهر برگزار می شود، میزبان بزرگترین شرکت های خودروساز کشور در حوزه خودروهای سبک و خودروهای کار و تجاری است.

 

 


سومین دوره نمایشگاه خودرو مازندران که در مکان دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران واقع در قائمشهر- جنب پل تلار برگزار می شود، از امروز 12 دی ماه تا جمعه 15 دی ماه جاری پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه 10 گروه خودروساز با 18برند، به نمایش دستاوردهای خود می پردازند، که می توان به گروه خودروسازی بهمن با مشارکت بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور، گروه صنعتی ماموت، شرکت مایان فولاد، مدیران خودرو با دو برند چری و ام.وی.ام، شرکت کارمانیا و ... اشاره کرد.

البته ایران خودرو و سایپا نیز به عنوان دو خودروساز بزرگ کشور در این نمایشگاه حضوری فعال دارند که هر کدام در سالنی مجزا و اختصاصی میزبان بازدیدکنندگان خواهند بود.

شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران را بر عهده دارد.

کد خبر 87572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha