کد خبر 87662
۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰

پرشین خودرو: زشت ترین نه، اما لباس هایی که در ادامه می بینید عجیب ترین و شاید خنده دارترین لباس های تاریخ فوتبال دنیا باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از میزان، با هم نگاهی می‌اندازیم به عجیب‌ترین پیراهن‌هایی که در تاریخ فوتبال دیده شده است.

این پیراهن‌ها با توجه به شکل عجیبشان برای همیشه در تاریخ ثبت شدند.

۱- پیراهن باشگاه مدیریا اسپورتینگ آرژانتین

 
عجیب ترین پیراهن های تاریخ فوتبال +عکس


باشگاه برزیلی مادیرا، به مناسبت ۴۵ سالگی فوت چهره انقلابی آمریکای جنوبی، ارنستو چه‌گوارا، چهره انقلابی آرژانتینی را روی لباس‌هایش حک کرد و به عنوان پیراهن اول تیم معرفی کرد.


۲-پیراهن باشگاه کلرادو کاربیو
 
عجیب ترین پیراهن های تاریخ فوتبال +عکس

در دهه ۷۰ میلادی، هنوز لیگ ام‌ال‌اس آمریکا راه نیفتاده بود و باشگاه‌ها در لیگ NASL این کشور بازی می‌کردند. مالک آن روز‌های باشگاه کلرادو کاربیو اعلام کرده بود به خاطر علاقه زیادش به فیلم‌های وسترن و جان وین، لباس باشگاهش را با الهام از فرم لباس کابوی‌ها طراحی خواهد کرد و نتیجه‌اش متفاوت‌ترین لباس تاریخ فوتبال شد.

۳- پیراهن تیم‌ملی مکزیک در جام‌جهانی فرانسه
 
عجیب ترین پیراهن های تاریخ فوتبال +عکس


لباس اصلی تیم‌ملی مکزیک در جام‌جهانی فرانسه بی‌شباهت به نسخه رمال‌ها نبود. طرحی که البته بعد‌ها مشخص شد نمادی است از چهره خدای آزتک برای موفقیت پسران آزتک. نسخه‌ای که جواب هم داد و مکزیک با ستاره‌هایی مثل خورخه کامپوس و لوئیز هرناندس و بلانکو از گروهش صعود کرد.

۴- پیراهن تیم ملی اتحاد جماهیر شوروی
 
عجیب ترین پیراهن های تاریخ فوتبال +عکس


گاهی برای پیدا کردن عجیب‌ترین لباس‌ها، حتما لازم نیست طرح و شکل عجیب‌وغریبی روی لباس زده شود و بعضی وقت‌ها همین‌که هیچ‌کاری نکنند، به اندازه خودش عجیب است. لباس تیم‌ملی شوروی در جام‌جهانی ۱۹۷۰ ساده‌ترین لباس یک تیم فوتبال در ۶۰ سال گذشته است. لباسی که مانند حکومت‌های کمونیستی – که اعتقاد عجیبی به سادگی و بدون زرق‌وبرق بودن جامعه داشتند- هیچ طرح و شکل خاصی روی خودش نمی‌دید، جز چهار حرف معروف cccp که علامت اختصاری اتحادجماهیر شوروی بود.

۵- پیراهن تیم فیورنتینا
 
عجیب ترین پیراهن های تاریخ فوتبال +عکس

لباس دوم فلورانسی‌ها در سال ۱۹۹۶ یکی از نوستالژی‌ترین لباس‌های تاریخ فوتبال است. تمام کسانی که با کنسول‌های میکروی شرکت نینتندو بازی قارچ‌خور را بازی کرده باشند، سوپرماریو را خیلی خوب یادشان می‌آید. سوپرماریو بعد از فتح روز‌های گرم تابستان خیلی از ما که در خانه قارچ‌خور بازی می‌کردیم، آن سال روی لباس فیورنتینا رفت و محصول جدید این شرکت را تبلیغ کرد.
کد خبر 87662

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha