ثبت رکورد جدید تولید در کارنامه «فولکس واگن»

پرشین خودرو: سال 2017 میلادی به نظر می‌رسد که یک سال خوش یُمن برای فولکس واگن بوده است، زیرا این کمپانی خودروسازی فولکس واگن تنها در طول یکسال موفق به تولید بیش از 6 میلیون وسیله نقلیه مختلف شده است که یک رکورد جدید در کارنامه تولیدی این شرکت به شمار خواهد آمد.

به گزارش پرشین خودرو، موفقیت فولکس واگن در زمینه فروش، عمدتا بر روی دوش محصولات قدیمی این خودروساز آلمانی از جمله برندهای گلف، جتا، پاسات، پولو و همچنین برند اختصاصی بازار چین، یعنی خودروی "سانتانا" بوده است که به صورت روزانه شاهد افزایش آنان هستیم، اما این موضوع بدان معنا نخواهد بود که برندهای جدید این شرکت خودروسازی فاقد مشتری هستند، زیرا تقاضاهای بسیار زیادی برای خرید مدل‌های جدید فولکس واگن تیگوان و یا حتی برندهای کاملا جدید "T-Roc" و "آرتئون" وجود دارد که می‌تواند در موفقیت بیشتر این خودروساز آلمانی کمک کنند.

توماس اولبرریچ، عضو هیئت مدیره کمپانی خودروسازی فولکس واگن عنوان کرد: بیش از 6 میلیون وسیله نقلیه طی 12 ماه گذشته تولید شده است و این ارقام نشان می‌دهد که ما بالاتر از تمامی شرکت‌های خودروسازی قرار گرفته‌ایم. کارخانه‌ها و کارکنان ما به طور مستمر در حال بهبود توانایی‌های خود هستند و هم اکنون جزو برترین تولیدکنندگان اتومبیل هستیم که با موفقیت به تقاضای روبه رشد مشتریان خود پاسخ می‌دهیم.

در ادامه جالب است بدانید که کمپانی خودروسازی فولکس واگن دارای بیش از 50 کارخانه در 14 کشور مختلف جهان است که در مجموعه محصولات جهانی آن بیش از 60 مدل خودروی مختلف دیده می‌شود. در سال 2017 میلادی کمپانی خودروسازی فولکس واگن موفق به راه اندازی 10 برند کاملا جدید در بازارهای جهانی شده است که انتظار می‌رود ظرف چند سال آینده این رقم ارتقا پیدا کرده و تنها شاهد راه اندازی 19 برند شاسی بلند کاملا جدید از سوی آلمانی باشیم. علاوه بر این کمپانی خودروسازی فولکس واگن در نظر دارد که تا سال 2020 میلادی، یک خانواده از ماشین‌های تمام الکتریکی راه اندازی کند که عمدتا با نام‌های I.D و پسوندهای مختلف شناخته خواهند شد.

کد خبر 87674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha