طرح جدید ترافیک قابلیت اجرایی شدن ندارد

پرشین خودرو:یک عضو مجمع نمایندگان استان تهران با تاکید بر اینکه طرح جدید ترافیک قابلیت اجرایی شدن ندارد، گفت که این طرح نمی‌تواند بار ترافیکی پایتخت را کم کند و تنها به دنبال درآمدزایی برای شهرداری است.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام حسن نوروزی  با اشاره به طرح جدید ترافیک، بیان کرد: این طرح آنطور که باید نمی‌تواند ترافیک تهران را کم کند، به جای چنین طرحی باید به دنبال ممانعت از ورود خودروهای با سن بیشتر از ۲۰ سال و یا دودزا بود. این خودروها نباید وارد پایتخت شوند و حداقل ورودشان از ساعت ۱۲ شب به بعد باشد.

وی با بیان اینکه این طرح بیشتر جنبه مالی و درآمدزایی دارد، گفت: به نظر می‌رسد که آقایان در این طرح بیشتر جنبه مالی و درآمدزایی را دیده‌اند که به جای آن باید به دنبال بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی بخصوص مترو باشند تا به جای تردد قطارهای مترو در هر هشت دقیقه، هر سه دقیقه قطار در مترو بوده و مردم راحت‌تر تردد کنند.

نماینده رباط‌کریم همچنین با تاکید بر لزوم استفاده از اتوبوس‌ها و ماشین‌های برقی، افزود: آقایان به جای استفاده از طرح‌هایی با هدف درآمدزایی به دنبال راه‌هایی جهت کاهش بار ترافیک تهران و کاهش آلودگی هوا باشند چون قطعا این طرح نمی‌تواند چنین هدف‌هایی را دنبال کند.

نوروزی ادامه داد: آقایان در حالی می‌گویند که این طرح برای هیچ ارگانی استثنا قائل نمی‌شود که اولین استثنا برای کارمندان شهرداری برای ورود به طرح ترافیک خواهد بود.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در پایان با این پیش‌بینی که طرح ترافیک جدید در اجرا موفق نخواهد بود، گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور انتشار هرگونه خبری که باعث التهاب و ناامیدی در جامعه شود، درست نیست. آقایان به جای آنکه به فکر تامین عوارض شهرداری باشند فکری به حال مردم کنند.

کد خبر 87730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha