گام مهم سایپا در تنوع محصول و کیفیت

پرشین خودرو:عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت : تنوع محصول و کیفیت در تولید ، نیاز بازار داخلی است که خوشبختانه گروه سایپا گام های خوبی در این مسیر برداشته است .

به گزارش پرشین خودرو، عبداله رضیان نماینده مردم قائمشهر ، جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن با حضور در سومین نمایشگاه تخصصی خودرو مازندران و در بازدید از غرفه گروه خودرو سازی سایپا گفت : نیاز بازار داخلی تنوع و کیفیت محصول است و اگر محصولات با توجه به نیاز کشور و ذائقه مشتریان تولید شود ، مطمئنا شاهد افزایش رضایت هموطنان خواهیم بود که در این خصوص گروه سایپا به لحاظ تنوع و تولید محصولات باکیفیت با همکاری شرکت های معتبر خارجی گام های بلندی برداشته است.

نماینده مردم قائم شهر ،جویبار و سوادکوه در مجلس شورای اسلام افزود : صنعت خودروسازی کشور از ظرفیت خوبی برای ایجاد و حفظ اشتغال برخوردار است و مجلس شورای اسلامی بر حمایت از صنعت خودروسازی کشور بویژه صنعت قطعه سازی با ظرفیت فعلی 800 هزار نفری تاکید دارد .

وی خاطرنشان کرد : قراردادهای مناسبی با 3 شرکت خودروسازی بزرگ پژو ، سیتروئن و رنو با شرط صادرات 30 درصد از تولیدات به خارج از کشور منعقد شد و مقرر گردید 80 درصد ظرفیت تولید قطعه سازی طی 5 سال آینده در داخل تولید شود .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی دورنمای صنعت خودروسازی کشور را مثبت ارزیابی کرد و تصریح کرد : صنعت خودروسازی کشور باید به سمت تولید خودروهایی با کیفیت مناسب تر قدم بردارد تا در بازارهای جهانی بتواند با تولیدات برندهای خارجی رقابت کند .

وی امضای تفاهم نامه بین وزارت اقتصاد و دارائی و بانک ها را برای تقویت صنعت خودروسازی کشور مهم ارزیابی کرد و افزود : با فروش لیزینگی ، خودروهای فرسوده در راستای کاهش آلودگی محیط زیست با شتاب بیشتری از رده خارج خواهند شد .

کد خبر 87767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha