یاریس ۱۰ میلیونی ارزان‌ترین خودرو وارداتی به کشور+ جدول

پرشین خودرو: فهرست خودروهای زیر 15 میلیون تومان در آذرماه شامل 1550 دستگاه است و نزدیک به 30 درصد واردات این ماه را تشکیل می دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، تمامی خودروهای زیر 15 میلیون تومانی واردات در آذرماه تولید کارخانه های هیوندا، کیا و تویوتا بوده است، مدل تمامی این خودروها 2011 و 2011 است و تنها معدودی در سال 2010 تولید شده اند. درمیان فهرست مقدماتی گمرک ارزان ترین محموله ثبت شده مربوط به 100 دستگاه لکسوس 350rx است که قیمت هر کدام از این خودروها با قیمت 3.3 میلیون تومان به ثبت رسیده است. البته با توجه به آنکه این آمارها مقدماتی بوده و احتمال اشکال در آنها وجود دارد نمی توان این ارقام را درست دانست، البته این مدل خودرو در بازار داخلی در حال حاضر باقیمتی حدود 150 میلیون تومان در بازار عرضه می شود البته به دلیل تحریم ها این نوع خودرو که در امریکا تولید می شود به بازار وارد نمی شود. به گزارش خبرآنلاین، به غیر از آن مورد ارزان ترین خودروی وارداتی ثبت شده در آذرماه دو دستگاه خودروی رنو لتیتیود با قیمتی معادل 8.9 میلیون تومان به ثبت رسیده است. در مجموع می توان گفت در جمع خودروهای ارزان قیمت وارداتی طی مرداد ماه بیشترین تعداد مربوط به محصولات کارخانه کیا بوده است.
کد خبر 8791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرش ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
    0 0
    درود بر شما با این اخبارتون ترکوندین . میشه بگین این آمار رو از کجا در آوردین . ماشین ها تو این لیست نصف قیمت کارخونه هم نیستند . حتما فامیل تون بودند ارزون حساب کردند مشتری بشین ؟
  • علی رضا مطهری دوست ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
    0 1
    حالا فهمیدیم که پراید صادراتی هم خیلی بیشتر از قیمتش تو ایران هست !؟!