ایکس33 سواران بخوانند+جایزه

پرشین خودرو: از تمام دارندگان خودرو ایکس 33 که با توجه به فاصله تقریبی اعلام شده احتمال می‌دهند بیشترین فاصله را با خودرو خود تاکنون طی کرده باشد و نزدیکترین فاصله تا ماه را داشته باشد دعوت می‌شود در این کمپین شرکت کنند.

به گزارش پرشین خودرو، به راستی با یک خودرو تا کجا می شود رانندگی کرد و به کجاها رسید؟
چه کسی می‌داند؟ شاید اگر از زمین تا ماه جاده ای مستقیم وجود داشت ماجراجویانی از سراسر دنیا پیدا می‌شدند که با خودرو شخصی به این سفر طولانی بروند، مسیری که بطور میانگین 350 هزار کیلومتر است.
بسیاری از رانندگان با خودرو خود طول این مسیر یا حتی بیش از آن را بر روی زمین رانندگی کرده اند.
حال شرکت مدیران خودرو با هدف ارج نهادن به مشتریان وفادار که سال ها از محصولات شرکت مدیران خودرو استفاده می‌کنند، در نظر دارد از خودروهای ایکس33 ایی که بیشترین پیمایش را داشته باشند قدردانی کرده و به بالاترین کارکرد جایزه ویژه ای را هدیه کند. همچنین به 33 خودرو بعدی به مدت یکسال سرویس دوره ای رایگان ارائه خواهد داد.
لذا از تمام دارندگان خودرو ایکس 33 که با توجه به فاصله تقریبی اعلام شده احتمال می‌دهند بیشترین فاصله را با خودرو خود تاکنون طی کرده باشد و نزدیکترین فاصله تا ماه را داشته باشد دعوت می‌شود در این کمپین شرکت کنند.

تاکنون سه نسل مختلف از این خودرو به بازار ایران عرضه شده است و دارندگان خودرو می‌توانند با شرایط زیر در این مسابقه شرکت کنند:
• دارا بودن (مالکیت) یکی از خودروهای X33، X33 new, X33S
• ارسال دو تصویر (یک تصویر از خودرو و یک تصویر از صفحه کیلومتر شمار خودرو) از طریق تلگرام (@MVMadmin) و اینستاگرام (@Official.mvm)

علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.mvmco.ir مراجعه کنند.
 

کد خبر 87911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha