هیوندایی قابل‌اعتمادترین خودروی دست دوم در دنیا

پرشین خودرو:مشتری‌مداری صحیح تنها برای عقد قرارداد خودروهای صفر کیلومتر نیست و زمانی که مشتری خواهان خودروی دست‌دوم باشد، نباید دغدغه دست و پنجه نرم کردن با تعمیر و هزینه‌های بالای خودرو را داشته‌باشد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازآنا، اگر یک خودروی دست دوم خریداری کنید، هزینه تعمیرات آن در طول سال اهمیت زیادی برای شما خواهد داشت به همین دلیل اطلاع از متوسط هزینه تعمیرات خودروهای دست دوم در دنیا به خصوص هزینه تعمیرات موتور خودرو، می‌تواند دید درستی به شما بدهد تا خرید مناسب‌تری داشته باشید.

به گزارش رتبه‌آنلاین به نقل ازگزارش شاخص سلامت خودرشو که توسط مرکز مطالعاتی carmd تهیه شده است و در نتیجه بررسی هزینه تعمیرات خودروهای برندهای مختلف در فاصله سال‌های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۷ میلادی، هزینه تعمیرات موتور خودروهای تولید هیوندایی در دنیا کمتر از دیگر برندها است. در طول یک سال هزینه تعمیر خودروهای دست دوم هیوندایی به طور متوسط برابر با ۳۰۶.۵۰ دلار بود . دومین خودروهای دارای هزینه پایین تعمیرات ، خودروهای تولید شده توسط مزدا و کیا هستند که به ترتیب ۳۱۰.۸۹ دلار و ۳۱۷.۴۷ دلار برای تعمیر محصولات آنها در یک سال هزینه می‌شود .

طبق این گزارش خودروهای تولید شده در قاره آسیا قابل اعتماد ترین خودروهای دنیا هستند و محصولات کشورهای کره جنوبی و ژاپن هم صدر نشین هستند. درسال قبل خودروی هوندا سیویک به عنوان قابل‌اعتمادترین خودروی دست دوم در دنیا انتخاب شد و به همین دلیل است که در سال قبل بیشترین شمار دزدی‌ها در امریکا به این خودرو اختصاص داشته است. مدل‌های تولید شده در سال ۲۰۱۳ به عنوان با کیفیت‌ترین خودروهای این برند معرفی شده‌اند.

خودروهای دست دومی که کمترین هزینه تعمیر در یک سال را دارند
نام برند کشور تولید کننده
هزینه تعمیر در سال

(دلار امریکا)

هیوندایی کره جنوبی ۳۰۶.۵
مزدا ژاپن ۳۱۰.۸۹
کیا هیوندایی ۳۱۷.۴۷
کرایسلر آمریکا ۳۳۶.۲۳
دوج امریکا ۳۴۰.۹۷
اینفینیتی ژاپن ۳۵۲.۱۱
جیپ امریکا ۳۵۲.۱۱
شورولت امریکا ۳۵۲.۷۰
فولکس واگن آلمان ۳۶۱.۹۳
جنرال موتورز امریکا ۳۶۲.۹۹

کد خبر 87919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha