مرکز تحقیقات سایپا، بی نظیر در ایران

پرشین خودرو: رئیس مرکز ملی فضایی ایران در جریان بازدید از مرکز تحقیقات سایپا گفت: مرکز تحقیقات سایپا مجموعه ای بی نظیر در صنعت خودروی کشور است.

به گزارش پرشین خودرو، منوچهر منطقی با بیان مطلب فوق اظهار کرد: خودروسازان داخلی هزینه های هنگفتی در مسیر طراحی محصولات جدید انجام می دهند و به دلیل بازگشت بلندمدت هزینه های سرمایه گذاری خودروسازان در امر توسعه محصول، این واحدها نیازمند کمک های دولتی هستند.

وی تصریح کرد: شرکت های خودروسازی در ایران به دلیل وجود مشکلات و موانع مالی و کمبودهای نقدینگی باید با استفاده از روش های جدید و پیاده سازی مدل های متنوع کسب و کار، فعالیت های خود را رونق بخشیده و در مسیر کسب درآمد حرکت کنند.

مدیرعامل اسبق گروه صنعتی ایران خودرو در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به وجود امکانات و قابلیت های منحصر به فرد در مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا خاطرنشان کرد: این مرکز تنها مجموعه ای در ایران است که برخوردار از آزمایشگاه تست تصادف خودرو بوده و می تواند توسط سایر تولیدکنندگان خودرو نیز مورد استفاده قرار گیرد.

منطقی در پایان گفت: آزمایشگاه های مرکز تحقیقات سایپا به ویژه سالن تست تصادف خودرو، در زمینه آزمایش خودروهای تولید داخل و همچنین محصولات وارداتی به کشور نیز کاربرد خواهند داشت.

شایان ذکر است مرکز ملی فضایی ایران یکی از زیرمجموعه های معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری است.

کد خبر 87975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha