هشدار پلیس به رانندگان اتوبوس‌های بین شهری

پرشین خودرو:جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان اتوبوس‌های برون شهری که در میادین اقدام به مسافرگیری می‌کنند علاوه بر پرداخت جریمه 50 هزار تومانی، دفترچه آن‌ها نیز اخذ می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ  در خصوص پارک اتوبوس‌های برون شهری در ساعت پایانی روز در اطراف پایانه مسافربری غرب تهران و مسافرگیری و ایجاد ترافیک توسط آن‌ها، اظهار کرد: پلیس راهور با رانندگان اتوبوس‌های برون شهری که اطراف میادین اقدام به مسافرگیری می‌کنند شدیدا برخورد می‌کند، البته تعداد رانندگانی که این کار را انجام می‌دهند بسیار کم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ اتوبوسی در طول روز حق پارک در اطراف میادین و مسافرگیری را ندارد، افزود: پلیس راهور شب‌ها از ساعت 24:00 تا یک بامداد با رانندگانی که در میادین اقدام به پارک و همچنین مسافرگیری می‌کنند، برخورد می‌کند.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: جریمه توقف اتوبوس‌ها زیر تابلوی توقف ممنوع 50 هزار تومان است، اما رانندگانی که در میادین اقدام به مسافرگیری می‌کنند علاوه بر پرداخت جریمه، دفترچه آن‌ها نیز توسط پلیس اخذ و تخلفات در سوابق آن‌ها درج می‌شود.

کد خبر 88048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha