افزایش تعامل و کمک به ورود دانش فنی هدف اصلی نمایشگاه

پرشین خودرو: برای آشنایی هر چه بیشتر کارشناسان و مدیران صنعت تایر با یکدیگر و آشنایی با دانش روز جهان که نیاز امروز صنعت تایر است تصمیم به برگزاری اولین نمایشگاه زنجیره تامین صنعت لاستیک گرفتیم.

سعید تقوایی رئیس مرکز تحقیقات صنایع لاستیک ایران، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، در حاشیه اولین نمایشگاه بین المللی زنجیره تامین صنعت لاستیک گفت: این نمایشگاه با حضور 75 شرکت و نمایندگی برندهای خارجی در محل هتل المپیک برگزار شده است.
وی ادامه داد: 50 درصد از شرکت ها مستقیما از کشور مادر حضور دارند و در حال حاضر ما میزبان مجموعه هایی از آلمان، ایتالیا، فرانسه، ترکیه، هند و چین هستیم.
تقوایی تصریح کرد: با توجه به اینکه برای این نمایشگاه موضوع زنجیره تامین در نظر گرفته شده است بر روی مواد اولیه، ماشین آلات، فرایند تولید و دانش فنی تمرکز کرده ایم.
وی ورود به بحث خدمات پس از فروش و بازیافت را در این نمایشگاه جدی عنوان کرد و افزود: صنعت تایر ایران یک صنعت درون گرا است و ما هدفمان این است که در این نمایشگاه یک تعاملی را بین زنجیره تامین ایجاد کنیم.
تقوایی تاکید کرد: بسیاری از شرکت های حاضر در نمایشگاه جزو تامین کننده های اصلی 10 شرکت تایرسازی کشور هستند و تعامل خوبی در این نمایشگاه بین این زنجیره و تایرسازان برقرار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه دانش فنی و تکنولوژی اصرار به حضور شرکت های معتبر در این نمایشگاه داشتیم که این مهم نیز رخ داده است.
یادآور می شود که «نخستین نمایشگاه بین المللی زنجیره تامین صنایع لاستیک» 19 تا 21 دی ماه جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

کد خبر 88125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha