جی- پاور باز هم مرسدس بنز را تقویت کرد

پرشین خودرو: از سال 1971 میلادی، تیم G-Power کار خود را آغاز کرد و نشان داد که چطور می‌توان یک خودروی BMW را به بهترین شکل ممکن تقویت کرد.

به گزارش پرشین خودرو، در طول این سال‌ها، خودروهای تقویت شده بی.ام.و در برابر سری محصولات AMG قد علم کردند و حتی در برخی مواقع، شاهد عملکرد باورنکردنی آنان در برابر سری محصولات AMG مرسدس بنز بوده‌ایم.
از ابتدا تاکنون، شرکت G- پاور سعی کرده است تا فقط محصولات بی.ام.و را تقویت کند، اما سال گذشته این شرکت تیونینگ آلمانی پا بر روی سنت‌های خود گذاشت و برای اولین بار یک دستگاه خودروی شاسی بلند مرسدس بنز AMG G63 را به طور حیرت انگیزی تقویت کرد، ولی این پروژه تنها تلنگر G- پاور به محصولات مرسدس بنز نبود، زیرا اخیرا یکی از پرچم داران خودروهای سوپراسپرت مرسدس بنز، یعنی AMG GT S هم به زیر تیغ جراحی این تیونر رفته است تا بروزرسانی‌های لازم را دریافت کند.

اول از همه برای ظاهر اتومبیل، چندان تغییرات بزرگ و قابل لمسی دیده نمی‌شود، به غیر از رینگ‌های جدید آلیاژی 20 اینچی HURRICANE RR که به صورت 5 پره دوبل ساخته شده و بسیار سبک وزن هستند که در 2 رنگ بندی مختلف مشکی و نقره‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد، اما در مقابل بخش فنی اتومبیل یک بروزرسانی بزرگ دریافت کرده و باعث شده است تا خروجی اتومبیل چیزی حدود 100 اسب بخار قدرت بیشتر دریافت کند.

به عبارت دقیق‌تر، در زیر کاپوت مرسدس بنز AMG GT S از یک پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر استفاده شده است که حالا خروجی قدرت آن از 510 اسب بخار به حداکثر 610 اسب بخار افزایش پیدا کرده و همچنین در حداکثر کارایی خود می‌تواند 755 نیوتن متر گشتاور داشته باشد که نتیجه آن پس از ارسال نیرو به چرخ‌ها، بدست آمدن حداقل شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه بوده است.

کد خبر 88137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha