747 خودرو مسافربری غیرمجاز توقیف شدند

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: به ‎طور میانگین روزانه ۸۰۰ هزار نفر سفر با ناوگان تاکسیرانی در کرمانشاه انجام می‎شود.

به گزارش پرشین خودرو، سجاد سلیمانی با اشاره به اینکه در 9 ماهه امسال 747 خودروی مسافربر شخصی غیرمجاز که برای ناوگان تاکسیرانی مزاحمت ایجاد کرده بودند توقیف و اعمال قانون شدهاند، اظهار کرد: این اقدام با همکاری و هماهنگی مراجع قضائی و پلیس راهور صورت گرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بابیان اینکه در حال حاضر به‌هیچ‌عنوان افزایش کرایه تاکسی در کرمانشاه نداریم و در صورت افزایش هزینه بنزین تصمیمهای لازم در آن زمان انجام خواهد گرفت، گفت: بااین‌وجود افزایش نرخ کرایه ناوگان درونشهری از اختیارات شورای اسلامی شهر است.

سلیمانی از انجام روزانه 800 هزار نفر سفر بهصورت میانگین با ناوگان تاکسیرانی در شهر کرمانشاه خبر داد و افزود: 9400 دستگاه تاکسی شامل گردشی، خطی و آژانسهای تاکسیتلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی به خدمترسانی مشغول هستند.

وی با اشاره به اینکه 2300 دستگاه تاکسی فرسوده با عمر بیش از 10 سال در کرمانشاه وجود دارد، اظهار کرد: در حال حاضر 1400 دستگاه از این تعداد نوسازی و به مالکان آن‌ها تحویل داده‌شده و در تلاش هستیم که 900 دستگاه باقیمانده نیز روند ثبتنام و نوسازی را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به مصوبه وزارت کشور و ستاد مدیریت سوخت تردد تاکسی‌های فرسوده با عمر بیش از 10 سال ممنوع بوده و سازمانهای تاکسیرانی ملزم هستند هیچ‌گونه خدماتی به این دسته از دارندگان خودرو ارائه ندهند.

وی افزود: برای نوسازی ناوگان فرسوده تاکسیرانی 20 میلیون تومان وام با بهره 16 درصد با بازپرداخت 4 ساله و اقساط ماهیانه حدود 570 هزار تومان در نظر گرفته‌شده است.

سلیمانی از فعالیت حدود 3780 دستگاه انواع خودرو شامل تاکسی و خودرو شخصی به‌عنوان سرویس مدارس خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 30 درصد آن‌ها چند نوبته هستند و این طرح تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

کد خبر 88144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha