کد خبر 88151
۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲
مراقب گریس‎های تقلبی باشید+جدول

پرشین خودرو: اخیراً گریس‎های تقبلی با کد شناسا کپی شده در بازار عرضه می‌شود که این گریس ها در درجه حرارت بالا ذوب شده و با خرابی بلبرینگ در نهایت باعث می شود تا چرخ خودرو از جای خود خارج شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از تسنیم، رونق فروش لوازم یدکی تقلبی خودرو در سطح بازار باعث شده تا برای جلوگیری از عرضه لوازم یدکی تقلبی و قاچاق  با همکاری توزیع کننده و مقامات مربوط  کد "شناسا" برای اصالت و کیفیت انواع لوازم یدکی خودرو تعریف و بر روی آنها نصب شود اما متأسفانه سودجویان این بازار با کپی برداری از این برچسب آن را بر روی محصولات تقلبی خود چسبانده و مردم هم بدون هیچ اطلاعی با استناد به این برچسب نسبت به خرید این قطعات اقدام می‌کنند. غافل از اینکه استفاده از این قطعات در خودروها جان مردم را تهدید کرده و خسارات زیادی را به وجود خواهند آورد.

به عنوان نمونه اخیراً گریس های تقبلی با کد شناسا کپی شده در بازار عرضه می‌شود که این گریس ها در درجه حرارت بالا ذوب شده و با خرابی بلبرینگ در نهایت باعث می شود تا چرخ خودرو از جای خود خارج شود.

مردم برای شناسایی اصالت کدهای "شناسا" باید به کد درج شده در پایین برچسب دقت کنند اگر این کد که با رنگ سیاه نوشته شده در برچسب ها نباشد تقلبی بوده و مردم باید نسبت به خرید آن محصول خودداری نمایند.

 

کد خبر 88151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha