کد خبر 88194
۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
«کودک‌شو» روی آنتن تلویزیون

پرشین خودرو: تهیه‌کننده مسابقه «کودک‌شو» از پخش سری جدید این برنامه با اجرای پژمان بازغی از هفته آینده خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایسنا، تهیه‌کننده مسابقه «کودک‌شو» از پخش سری جدید این برنامه با اجرای پژمان بازغی از هفته آینده خبر داد.

 
«کودک‌شو» جدید به آنتن تلویزیون می‌رسد


رضا نصیری از تغییرات محتوایی و شکل و شمایل ظاهری «کودک‌شو» نیز خبر داد و بیان کرد: این برنامه در سری جدید با تغییراتی در آیتم‌ها و دکور همراه بوده است. در حال حاضر ضبط مسابقه شروع شده، خانواده‌ها انتخاب شده‌اند و گزینش نیز انجام شده است و از شنبه هفته آینده این مسابقه با همان اجرای پژمان بازغی از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

او یادآور شد: «کودک شو» از شنبه تا سه‌شنبه به مدت چهار روز پخش خواهد داشت با این تفاوت که در سری جدید هر روز فقط به یک شرکت‌کننده اختصاص دارد با وجود اینکه چهار شرکت‌کننده با یکدیگر رقابت می‌کنند. قبلا در هر قسمت هر چهار شرکت‌کننده حضور داشتند.

این تهیه‌کننده درباره تغییرات دیگر «کودک شو» یادآور شد: این برنامه دارای چهار استودیو است که آیتم‌های مختلف و همچنین آیتم‌های جدید با تغییراتی در این استودیوها ضبط می‌شود.

وی سپس توضیح داد: ساختار «کودک شو» کاملا تغییر کرده است. از آیتم‌های مسابقه گرفته تا اعلام نتایج مسابقات با رأی مردم و همچنین دکور برنامه با تغییرات مواجه شده است. همچنین فضاهای رئالیتی‌شو بیشتری به برنامه اضافه شده است. اتاق بازی کودک «کودک شو» نیز تبدیل به استودیویی شده است و در نهایت دکور اصلی برنامه با رویکرد جدیدی کاملا تغییر کرده است.

این تهیه‌کننده یادآور شد: برنامه «کودک شو» قرار است امتیازی را با رأی مردم به شرکت‌کنندگان بدهد، این برنامه که از شنبه تا سه‌شنبه قرار است به روی آنتن برود یک روز ویژه هم به اعلام نتایج رأی مردم و اعلام خانواده برتر اختصاص دارد. در سری جدید «کودک شو» ۱۶ خانواده به مرحله نهایی وارد می‌شوند و در نهایت یک خانواده برتر خواهد شد.

سری جدید مسابقه «کودک شو» به تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری از هفته آینده پخش خود را آغاز خواهد کرد.

کد خبر 88194

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha