۱۲ ایستگاه راه آهن شمال شرق (۱) مجهز به علائم الکتریکی هستند

پرشین خودرو: مدیرکل را آهن شمال شرق(۱) ضمن اشاره به ارتقاء سیستم علائم الکتریکی این اداره کل در راستای افزایش بهره‌وری گفت: ۱۲ ایستگاه این اداره کل مجهز به این علائم الکتریکی هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از مهر، فرشاد زادخور ر اظهار داشت: با توجه به نصب و راه‌اندازی سیستم علائم الکتریکی در بلاک‌های میانی و به‌منظور پایداری بیشتر سیستم، تغییراتی در قسمتی از اینترلاکینگ تجهیز شده توسط یک شرکت خارجی در دستور کار قرار گرفت، به همین منظور بخشی از ماژول‌های اینترلاکینگ آن شرکت تعویض و اینترلاکینگ طراحی‌شده جدید، جایگزین این بخش شد.

وی گفت: این سیستم پس از نصب به مدت یک ماه در ایستگاه سرخ‌ده مورد تست قرار گرفت و سپس نصب نرم‌افزاری و سخت‌افزاری آن در سایر ایستگاه‌های تحت پوشش علائم الکتریکی یک شرکت خارجی انجام شد و هم‌اکنون آماده بهره‌برداری است.

مدیرکل را آهن شمال شرق(۱) مزایای این پروژه را رفع نواقص و از بین رفتن برخی مشکلات بلاک‌های میانی در محورهای مجهز به سیستم علائم الکتریکی، یکپارچه شدن سیستم مسیرگیری و اپراتوری در این محور با سیستم خاص، سهولت در امر نگهداری و تعمیرات علائمی آن با توجه به یکپارچه‌سازی سیستم، سهولت در تهیه قطعات یدکی موردنیاز شاملاس او سی ها، وی سی سی ها و کارت‌های آی ام و درنهایت تلاش برای جاری‌سازی سیاست‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی برشمرد.

زادخور خاطرنشان کرد: ۱۲ ایستگاه از ۲۷ ایستگاه تحت پوشش این اداره کل مجهز به سیستم علائم الکتریکی اینتر لاکینگ شده است.

کد خبر 88281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha