طرح های تعویض وانت های فرسوده «بهمن موتور» را بشناسید+جزئیات

پرشین خودرو: بهمن موتور با اهداف زیست محیطی و در راستای مصوبه هوای پاک مجلس و تلاش در کاهش آلودگی هوای کلانشهرها طرح تعویض پیکاپ های فرسوده تا سال 84 را اجرا کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این طرح که از سوی گروه بهمن و مختص وانت های تولید شده تا سال 1384 اجرایی شده است، در دو مدل 8 درصدی ویژه کلانشهرها و طرح سراسری مخصوص سایر نقاط کشور پیگیری می شود.

در طرح 8 درصدی که ساکنان 8 کلانشهر تهران، کرج، قم، شیراز، اصفهان، تبریز، مشهد و اهواز امکان شرکت در آن را دارند، 20 میلیون تومان وام با بازپرداخت 36 ماهه به خریداران تعلق می گیرد. سود این تسهیلات 18 درصد خواهد بود که بهمن موتور با تقبل پرداخت 10 درصد از سود اعلام شده، تسهیلاتی با سود 8 درصد را در اختیار این گروه از خریداران قرار می دهد.

طرح دوم که با عنوان سراسری از سوی بهمن موتور اعلام شده است، تسهیلات 28 و 30 میلیون تومانی را به مشتری پرداخت می کند. در طرح سراسری ساکنان تمام شهرها امکان شرکت در طرح را خواهند داشت، ضمن اینکه بازپرداخت تسهیلات از 36 ماه به 48 ماه افزایش پیدا کرده است.

درطرح های تعویض وانت های فرسوده بهمن موتور مواردی برای ایجاد جذابیت های بیشتر افزوده شده است که به عنوان مثال می توان به بیمه بدنه 3 ساله با پرداخت مبلغی کم اشاره کرد.

مشتریان برای شرکت در این طرح به گفته مدیران بهمن موتور، در صورتی که ضمانت های کافی را داشته باشند از ابتدای ثبت نام تا لحظه دریافت خودرو نهایتا 20 روز زمان صرف خواهند کرد. ضمن اینکه در این طرح بر خلاف طرح های مشابه مشتری ابتدا تسهیلات را دریافت و سپس اقدام به اسقاط خودروی فرسوده خواهد کرد تا از مشکل اسقاط خودرو بدون دریافت وام که در سایر طرح های تعویض به وجود می آمد با انجام این کار جلوگیری شود.

لازم به ذکر است ماشین های تحویل داده شده در این طرح مدل 96 خواهد بود.

کد خبر 88311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha