نرخ تامین قطعات خودروهای رنو 90درصد است

پرشین خودرو: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های رنو در سطح کشور، انبارک های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، رضا فاطمی فرد معاون بازرگانی قطعات شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با بیان این مطلب گفت: مراقبت از مشتری تعهد ماست و تکریم ارباب رجوع و دستیابی به رضایت مشتریان یا بهتر بگویم ولی نعمتان، از راهبردهای اصلی شرکت می باشد.
وی با بیان اینکه نگین خودرو انبار مرکزی قطعات یدکی را به حدود 6000 متر مربع افزایش داده است و این انبار مجهز به تجهیزات به روز برای بسته بندی و ارسال کالا با دقت بالا است، متذکر شد: در حال حاضر به میزان کافی قطعات یدکی برای تمام خودروهای رنو در انبار مرکزی تهیه و تدارک دیده شده که توانایی پاسخگویی کامل شبکه نمایندگان را دارا است.
فاطمی فرد نرخ تامین قطعات( Service Rate ) در شبکه را حدود 90 درصد اعلام کرد که عددی قابل قبول در گروه خودرویی است و اضافه کرد: به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های سطح کشور، انبارک های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.
معاون بازرگانی قطعات نگین خودرو از تجهیز و راه اندازی چندین مرکز خدمات پس از فروش توسط خود شرکت در شمال و جنوب کشور(شیراز، بابل، ساری، تنکابن و ...) خبر داد که بعنوان انبار منطقه ای قطعات یدکی برای ارسال سریع تر به نمایندگان نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
وی ادامه داد: همچنین برای سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات یدکی، علاوه بر مراکزی که اشاره شد، شرکت نگین خودرو، توسعه شبکه فروشگاهی توزیع و فروش قطعات یدکی را در تهران و چند شهر دیگر اقدام کرده است.
به گفته فاطمی فرد، پس از تحریم ها، تامین مستقیم از کشور فرانسه، زمان تامین قطعات یدکی را کاهش و به نسبت گذشته سرعت پاسخگویی به مشتریان در قطعات را افزایش داده است .
معاون بازرگانی قطعات نگین خودرو افزود: به منظور بهره مندی مشتریان خودروهای رنو از قطعات آپشن اصل و مورد تایید شرکت، در تمامی شوروم ها و نمایندگان و فروشگاه های قطعات تحت پوشش در کل کشور، استند قطعات آپشن نصب شده است .
وی ادامه داد: علاوه براین چندین مرکز نصب آپشن شرکتی در کل کشور در شهرهای تهران ( سه مرکز تعمیرگاه شرق و غرب و فروشگاه پاسداران )، شیراز، بابل ساری و نمایندگی های سراسر کشور آماده ارائه خدمات است.
فاطمی فرد که در افتتاح مجهزترین و پیشرفته ترین تعمیرگاه رنو در غرب تهران سخن می گفت در پایان از قیمت گذاری صحیح و اقتصادی قطعات یدکی به عنوان مزیت رقابتی نگین خودرو یاد کرد که کاهش هزینه برای مشتریان در سرویس های ادواری و نگهداری خودرو را به ارمغان می آورد و طرح گارانتی قطعه بعد از تعمیر، اهرم تضمین خرید قطعه شرکتی برای مشتریان است.

 

تصاویری از افتتاح کلینیک تعمیرگاهی «رنو» در غرب تهران

کد خبر 88336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha