تمرکز اصلی نماینده «رنو»، بهبود و ارتقای وضع خدمات پس از فروش است

پرشین خودرو: با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب واردکننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت ها بر بهبود و ارتقای وضعیت خدمات پس از فروش است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جمشید حسینی مدیرعامل شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با بیان این مطلب گفت: در سال جاری علاوه بر ادامه راه خود در فروش و سهم بازار، بر روی توسعه خدمات پس از فروش نیز تمرکز ویژه کردیم و نتایج خوبی نیز در این حوزه به دست آوردیم.

وی که در حاشیه افتتاح از بزرگترین و مجهزترین تعمیرگاه رنو در ایران سخن می گفت، افزود: به زودی مرکز تست درایو نگین خودرو را افتتاح می کنیم که با سرمایه گذاری بسیار مناسب در شرق تهران برای دو برند "رنو" و "تویوتا" آماده شده است.

حسینی تاکید کرد: سرمایه گذاری مناسب نگین خودرو در حوزه آموزش با مرکز آموزشی که آغاز به کار کرده است می تواند اهداف ما در حوزه های مختلف را محقق کند.

وی با گلایه از برخی خبرها در خصوص افزایش خودسرانه قیمت خودروهای "رنو" توسط نگین خودرو متذکر شد: تعرفه گمرکی تغییر کرده است و این یکی از دلایل افزایش قیمت ها است و در این مدت نرخ یورو نیز 42 درصد رشد داشته است و با همین دو اتفاق بزرگ، دیگر نمی توان با قیمت های گذشته خودرو به بازار عرضه کرد.

مدیرعامل نگین خودرو تاکید کرد: چنانچه شرکتی همچنان با قیمت های قبلی، خودرو می فروشد به دلیل این است که همچنان از گذشته خودرو در انبارهای خود دارد و با تعرفه قدیم این خودروها وارد شده است اما نگین خودرو هیچ خودرویی که با تعرفه قدیم وارد شده باشد را در اختیار ندارد.

وی افزود: نگین خودرو تنها شرکتی است که محصولات 2018 خود را با قیمت قطعی عرضه کرده است و سایر شرکت ها قیمت های علی الحساب اعلام می کنند.

حسینی در مورد ورود مگان به بازار ایران نیز گفت: سال 97 سال ورود مگان به ایران است اما تاریخ دقیق آن را نمی توانم اعلام کنم همچنین در صورت رخ ندادن اتفاق های ناخواسته حداقل یک خودروی دیگر از برند رنو را در سال 97 به بازار ایران عرضه می کنیم.

یادآور می شود که کلینیک تعمیرگاهی رنو در غرب تهران و در کیلومتر 5 جاده مخصوص تهران-کرج به بهره برداری رسیده است.

 

تصاویری از افتتاح کلینیک تعمیرگاهی «رنو» در غرب تهران

کد خبر 88346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha