مدیرکل حراست سازمان هواپیمایی کشوری منصوب شد

پرشین خودرو: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در حکمی مهدی خنجری را به سمت مدیرکل حراست این سازمان منصوب کرد.

به گزارش پرشین خودرو، علی عابدزاده در مراسم تودیع و معارفه مدیركل حراست سازمان هواپیمایی كشوری به جایگاه رفیع سازمان در بخش حاكمیتی و نظارتی اشاره كرد و گفت: پیش از این برخی قوانین و مقررات كه می توانست صنعت حمل ونقل هوایی را متحول كند به جهت بعضی از مشكلات اجرایی نشد اما در چندسال گذشته با همت كارشناسان و متخصصان صنعت و با حمایت دولت و مجلس توانستیم قدم های موثری برداشته و حركت رو به ركود صنعت را در مسیر توسعه قرار دهیم.

وی گفت: حمل و نقل هوایی یك زنجیره بهم پیوسته ای است كه انتظار می رود قضاوت ها، تعابیر و تفاسیر نوع فعالیت ها، به لحاظ كمی و كیفی در چارچوب شرح وظایف دستگاهها معنی و عملیاتی شود در این صورت می توان با نگاه ملی، صنعت را در جهت شان و مرتبه مردم و هرچه بیشتر اقتصادی تر شدن بخش های مختلف آن به پیش برد.

عابدزاده ادامه داد: توانایی در بخش های مختلف صنعت وجود دارد آنچه مهم است مدیریت و كاربردی كردن توانایی های بالقوه آنهاست كه اگر دلسوزان صنعت اراده كننده می توان به اهداف و چشم اندازها دست یافت.

رئیس سازمان هواپیمایی كشوری از زحمات فیروزی پور سرپرست سابق حراست سازمان قدردانی و برای توفیقات مدیركل جدید آرزوی موفقیت كرد.

در این جلسه همچنین جابر انصاری رئیس مرکز حراست وزارت راه و شهرسازی نیز، تلاش مستمر برای همكاری و مشاركت با مدیران سازمان در جهت ارتقا سطح ایمنی، رعایت دقیق استانداردهای بین المللی، اهتمام و برقراری و ارتقاء امنیت داده ها، به روز رسانی ابزارها و فناوری های نوین جهت تسهیل و بهبود فرایندهای نظارتی و امنیتی با رعایت ضوابط و مقررات را از جمله محورهای مهم فعالیت های آتی مجموعه حراست این سازمان برشمرد.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مقامات قضایی، انتظامی و امنیتی حضور داشتند.

کد خبر 88347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha