کد خبر 88382
۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
خودرویی‌ها پیشرو در بازار سهام

پرشین خودرو: معامله‌گران بورس تهران با آغاز معاملات امروز شنبه تا لحظه انتشار این خبر شاهد سبزپوش شدن دسته‌جمعی نماگرهای منتخب بازار هستند؛ هرچند که حجم معاملات بازار چندان قابل اتکا نیست.

به گزارش پرشین خودرو، بازار سهام امروز در حالی معاملات خود را آغاز کرد که شاهد سبزپوش شدن نماگرهای منتخب بازار پس از بازگشت از تعطیلات آخر هفته است.

تا لحظه انتشار این خبر شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش 548 واحدی به رقم 96 هزار و 734واحد رسیده است.

شاخص کل هم‌وزن نیز با افزایش 105 واحدی روی عدد 17 هزار و 409 واحد ایستاده است.

همچنین شاخص بازار اول با افزایش 488 واحدی در حالی به رقم 68 هزار و 716 واحد رسیده که شاخص بازار دوم با افزایش 647 واحدی عدد 205 هزار و 980 واحد را تجربه می‌کند. تا لحظه انتشار این خبر شاخص کل فرابورس نیز با افزایش 12 واحدی به رقم یک هزار و 88 واحد رسیده است.

به گزارش فارس، حجم معاملات بورس تهران نیز تا این لحظه به بیش از 400 میلیون سهم رسیده که ارزشی بالغ بر حدود 76 میلیارد تومان را در بر داشته است. اصلی‌ترین گروه‌های پیشرو در بازار سهام هم اکنون گروه فلزات اساسی،‌ خودرویی‌ها، معدنی‌ها و گروه پالایشی‌ها است.

براساس این گزارش اصلی‌ترین بازیگران امروز بازار سهام معامله‌گران اغلب حقیقی است که با انگیزه خرید در گروه‌های پیشرو به دنبال جمع‌آوری سهام هستند.

 فروکش کردن دغدغه‌های بازار از بابت واکنش آمریکا نسبت به پیمان برجام و تمدید دوباره معافیت‌های تحریمی و هسته‌ای و از سویی دیگر پایان اصلاح تکنیکالی کوتاه مدت قیمت سهام در بازار اصلی‌ترین عامل حضور معامله‌گران اغلب حقیقی بازار در روز جاری است.

کد خبر 88382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha