کد خبر 8846
۱۷ دی ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
توقف ثبت و سفارش خودرو تکذیب شد

پرشین خودرو: رییس کل سازمان توسعه تجارت با تکذیب خبر توقف ثبت سفارش خودرو، اعلام کرد: ثبت سفارش همچون گذشته در حال انجام است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، حمید صافدل، با اشاره به نهایی شدن فهرست تامین ارز واردات 180 قلم کالای لوکس از محل صادرات در کارگروه حمایت از تولید، گفت: پیش‌بینی می‌شود که این فهرست هفته‌جاری برای اجرایی شدن به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود. معاون وزیر صنعت ،معدن و تجارت در پاسخ به این پرسش که احتمال قطع ارز دولتی واردات خودرو نیز وجود دارد، گفت: پیشنهادات دیگری درخصوص سایر کالاهایی که باید ارز آنها از محل صادرات تامین شود به کارگروه حمایت از تولید ارائه شده است و خودرو نیز در این فهرست قرار دارد ولی هنوز تصمیمی درمورد آنها گرفته نشده است. وی در بخش دیگری از سخنان خود، تشکیل دومین جلسه کارگروه مدیریت محصولات کشاورزی در هفته گذشته را مورد توجه قرار داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا معاونت بازرگانی داخلی، آمار واقعی در رابطه با سرانه مصرف، میزان تولید و نیاز به واردات را تعیین کند و این آمار مبنای مدیریت واردات محصولات کشاورزی قرار گیرد.
کد خبر 8846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    0 0
    سال پيشم مجموعه محرابيان همين حرف ها رو مي زد ولي امار واردان گمرك نشان ميداد واردات هر ماه كمتر مي شد !!!حالا كدوم حرف ادم باور كنه
  • ریاحی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    0 0
    آقا قبول است ، ارز آزاد استفاده کنند اما مثل همه جای دنیا تعرفه هم بشود 10%
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
    0 0
    بابا شما چی از جون این بازار میخواهید ؟ در این کشور سالی 70 میلیارد دلار جنس وارد میشود + 20 میلیارد جنس قاچاق شما فقط زورتان به 1 میلیارد دلار خودرو میرسد که تازه 124% هم بی دردسر از آن درآمد دارید ؟ خودروساز داخلی میخواهد محصولش را گران کند فقط این راه را بلد است ؟