فولکس واگن پاسات GT رونمایی شد

پرشین خودرو: فولکس واگن برای تایید حضور خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل دیترویت آمریکا، از یک نسخه ویژه خودروی پاسات رونمایی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از داغ‌ترین خبرهای چند روز اخیر کشور، بدون شک ورود محصولات فولکس واگن در مدل‌های "تیگوان" و "پاسات" بوده است که خوشبختانه یک نمایندگی بسیار قوی تحت عنوان "ماموت" داشته و می‌تواند این برند معروف و جا افتاده جهانی را به بهترین شکل ممکن در کشور عرضه کند.

امروز قصد نداریم در رابطه با شرکت ماموت و یا 2 خودروی فولکس واگن در بازار کشور صحبت کنیم، زیرا موضوع اصلی بحث امروز ما به شرکت خودروسازی فولکس واگن و فعالیت آن در نمایشگاه بین المللی دیترویت آمریکا مربوط می‌شود که از 15 ژانویه سال جاری میلادی، کار خود را در قسمت شمالی آمریکا آغاز می‌کند.

به طور دقیق‌تر، می‌توان گفت که شرکت خودروسازی فولکس واگن برای تایید حضور خود در جدیدترین دوره از نمایشگاه اتومبیل دیترویت آمریکا، اول از همه یک نسخه ویژه از خودروی پاسات رونمایی کرده است که حالا از حالت اقتصادی و آرام خود خارج شده و با نسبت دادن لقب GT به آن، کمی جذابیت و قدرت بیشتر دریافت کرده است که برای مشتریان جوان فولکس واگن می‌تواند جذاب باشد.

برای بخش فنی اتومبیل، شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید کرده است که از یک پیشرانه 3.6 لیتری شش سیلندر استفاده می‌کند که به یک جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه متصل شده و می‌تواند در حداکثر کارایی خود، خروجی قدرت 280 اسب بخاری و همچنین گشتاور 350 نیوتن متری داشته باشد که قطعا یک عملکرد سریع‌تر نسبت به خودروی پاسات استاندارد دارد، هرچند به نظر می‌رسد که این خودرو تنها در انحصار بازار ایالات متحده آمریکا خواهد بود تا جوابگوی روحیات خشن آمریکایی‌ها و درخواست ماشین‌های اسپرت و قدرتمند برای آنان باشد.

علاوه بر بخش فنی اتومبیل، طراحی ظاهری اتومبیل هم یکسری تغییرات عمده دریافت کرده است تا همانند یک اتومبیل اسپرت GT به نظر برسد، همچون جلوپنجره مشکی رنگ اتومبیل، چراغ‌های تاریک، نوارهای قرمز رنگ که دور تا دور چراغ‌های اتومبیل و جلوپنجره را پوشش داده است، ورودی‌های اصلاح شده اطراف سپر، رینگ‌های 19 اینچ تورنادو، خروجی‌های اگزوز دوگانه، آینه‌های مشکی رنگ جانبی و یا حتی نصب یک اسپویلر کوچک بر روی درب صندوق عقب اتومبیل که در چهارچوب پروژه فولکس واگن برای اسپرت کردن پاسات گنجانده شده‌اند. هرچند داخل کابین هم ویژگی‌های جدیدی از جمله روکش‌های چرمی دور فرمان، صندلی‌های برقی مجهز به گرمکن با قابلیت تنظیم در 8 جهت، سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگر 6.3 اینچی لمسی، قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و آندروید، آینه‌های جانبی برقی و... بکار گرفته شده است.

در پایان شرکت خودروسازی فولکس واگن تایید می‌کند که این خودرو با قیمت 29 هزار و 940 دلاری از بهار 2018 در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

کد خبر 88522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha