کد خبر 88562
۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
برخورد شدید جرثقیل با دو خودرو سواری

پرشین خودرو: برخورد شدید یک دستگاه جرثقیل با دو دستگاه خودرو سواری در محله سعادت آباد، نیروهای آتش نشانی را به محل حادثه كشاند.

به گزارش  پرشین خودرو، حادثه تصادف ساعت ۱۴:۵۳ روز گذشته رخ داد که بلافاصله پس از تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اطلاع رسانی این حادثه، آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲۷ و ۱۲۴ با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سعادت آباد، خیابان بهزاد روانه شدند.

به گفته حسین مهتاب فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه جرثقیل سنگین حین کار در یک کارگاه ساختمانی، ناگهان از ناحیه جک ها، دچار نقص فنی شده و به حرکت در آمد و به شدت با دو دستگاه خودرو سواری پراید و پژو ۲۰۷ برخورد کرد.

وی اضافه کرد: بر اثر این حادثه، پست برق کنار خیابان نیز دچار آسیب دیدگی شد و همچنین بدنه جرثقیل روی خودرو پراید قرار گرفت که آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان برق جرثقیل و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، به وسیله تجهیزات مخصوص، جرثقیل غول پیکر را مهار کردند.

این فرمانده آتش نشانی، ادامه داد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ کس آسیبی نرسید و نیرو‌های آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی خودرو سواری پراید را از زیر بدنه جرثقیل رهاسازی کردند.

کد خبر 88562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha