کد خبر 88618
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
فریدون اسرایی از سرطانش می گوید

پرشین خودرو: فریدون آسرایی خواننده محبوب پاپ کشورمان در گفت و گویی خواندنی و متفاوت به پرسش های ما پاسخ داده است، از جمله شایعه سرطان گرفتنش و همچنین انتقادهای جدی به جشنواره موسیقی فجر.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از جام جم، فریدون آسرایی درباره این که مدتی شایعه شده بود که به سرطان حنجره دچار شده است ، گفت:مدتی از ناحیه حنجره با مشکل روبهرو بودم و متاسفانه حنجره من خراب شد که بیشتر به دلیل هوای آلوده تهران و مشکلات ریفلاکس معده بود، با وجود این مشکل مجبور به عمل شدم و حدود یک سال بعد از این عمل زبان من زخم شد و اشاراتی از سرطان را نشان داد، بعد از آزمایشات متوجه شدیم که سرطان خوشخیم است و بعد از عمل و چکاپ و رعایتهای زیاد این مشکل برطرف شد.

اما این خواننده درباره یکی از مهمترین رویدادهای موسیقی کشور یعنی جشنواره فجر هم گفته است: جشنواره موسیقی فجر، معتبرترین جشنواره موسیقی ماست اما متاسفانه این جشنواره بیشتر به کنسرتهای فجر تبدیل شده است، چون درآمدزایی زیادی از خوانندگان حاضر در آن بهدست میآید. در واقع به کسانی که اعتباری در موسیقی دارند، توجهی نمیشود و بیشتر به دنبال خوانندههای مشهور و پولساز میروند و این در حالی است که باید در این جشنواره از کسانی هم که در موسیقی زحمت کشیدند، استفاده کنند. در واقع باید از خوانندههایی همچون قاسم افشار، محمد اصفهانی، خشایار اعتمادی و... هم که در سالهای دور در موسیقی نقش داشتند، استفاده شود...

کد خبر 88618

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha