طرح جدید شهرداری خام و فاقد مطالعات کارشناسی است

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت با طرح این سوال که اگر در نتیجه اجرای طرح جدید ترافیک هسته مرکزی شهر قفل شود، چه کسی پاسخگو است، اعلام کرد: طرح اعلام شده به هیچ‌وجه قابل اجرا نیست.

به گزارش پرشین خودرو سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 7 پلیس تهران بزرگ، به سوالات خبرنگاران در خصوص اجرای طرح جدید ترافیک در تهران پاسخ داد و گفت: طرح ترافیک به منظور کنترل خودروها و کاهش آلودگی هوا اجرا می‌شود البته طرحی که در حال حاضر اجرا می‌شود بی‌نقص نیست اما طرح جدید باید نواقص طرح قبلی را بپوشاند، نه اینکه نواقص را بیشتر کند.

رئیس پلیس پایتخت که پیش از این هم طرح جدید شهرداری را خام و فاقد مطالعات کارشناسی دانسته بود، امروز هم به انتقاد از طرح جدید شهرداری پرداخت و گفت: شهرداری با ارائه کارت شاری به 4 میلیون خودرو می‌خواهد به آنها اجازه ورود به محدوده طرح ترافیک را بدهد، اما پلیس زیر ساخت‌های لازم برای کنترل تردد این تعداد خودرو را ندارد.

وی اضافه کرد: هم اکنون 130 هزار خودرو وارد محدوده طرح می‌شوند و اگر قرار باشد طرح جدید اجرا شود ترافیک تهران به مشکل برمی‌خورد.

سردار رحیمی مسئولیت اصلی کنترل ترافیک را بر عهده پلیس دانست و گفت:‌ این ماموران پلیس تهران بزرگ هستند که باید ترافیک را کنترل کنند اگر هسته مرکزی تهران قفل شود چه کسی پاسخگوی آن خواهد بود؟

رئیس پلیس پایتخت در پایان تاکید کرد: با این اشکالات امکان اجرای طرح به شیوه‌ای که اعلام کردند به هیچ وجه امکان‌پذیر نخواهد بود البته گفته می‌شود که قرار است طرح تغییرات مثبتی داشته باشد که در آن صورت، قابل بررسی خواهد بود.
 

کد خبر 88672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha