تمدید کمپین «هیجان جام جهانی با مدیران خودرو»+اسامی برندگان

پرشین خودرو: مراسم قرعه کشی 3 برنده سفر به روسیه و 15 سرویس دوره ایی رایگان یکساله در هتل بزرگ ارم با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار و برندگان این کمپین در حضور رسانه‌های خبری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ابندای مراسم قرعه کشی، جواد اکبری معاون فروش برند ام وی ام با اشاره به استقبال خریداران از این طرح، این کمپین را برای یک ماه دیگر تمدید کرد تا فرصت برای سفر به روسیه و تماشای مسابقه فوتبال جام جهانی برای 3 نفر دیگر از این خریداران مهیا شده باشد.

خودرو 315 در طول عرضه خود در بازار ایران بارها بعنوان محصولی اسپرت در کمپین های مختلف شرکت داده شده است. پیش از این نیز خودرو 315 در خلال تقدیر از قهمرمانان ملی المیپک لندن و برزیل در سال های 91 و 93 استفاده شده بود.

اخیرا شرکت مدیران خودرو در ادامه فعالیت‌های برندینگ و رضایتمندی مشتریان خود، همزمان با برگزاری بازی های مقدماتی جام جانی فوتبال 2018 روسیه اقدام به اجرای کمپینی با نام " هیجان جام جهانی با مدیران خودرو" کرده بود.

در این کمپین به 3 خریدار خوش شانسی که خرید خودرو ام وی ام 315 اکسلنت خود را در بازه زمانی 22 آذر تا 22 دیماه سال جاری نهایی کرده بودند، به قید قرعه سفر روسیه و تماشای مسابقه جام جهانی فوتبال هدیه داده شد.

خودرو ام وی ام 315 اکسلنت با تغییرات جدیدی که در آپشن های آن صورت گرفته بعنوان جدید ترین نسخه این مدل خودرو در حال حاضر از سوی شرکت مدیران خودرو در حال عرضه است. نصب و تعبیه سیستم صوتی حرفه ایی Vifa دانمارک بعنوان اصلی ترین تغییر این نسخه است. وجود روف رک و همچنین اضافه شدن چراغ‌های خوش آمدگویی در زیر درب های جلو از دیگر آپشن های اضافه شده به این محصول است.

شرکت مدیران خودرو همواره در تلاش بوده است با برگزاری برنامه ها مشتری محور و کمپین های تبلیغاتی متعدد ارتباط تنگاتنگی را با مشتریان خود برقرار کند و از نظرات مختلف آنها در طول استفاده از محصولات خود با خبر شده و دربهبود محصولات و فرآیندهای مرتبط با مشتری استفاده مستمر نماید.

شاید به جرات بتوان سال 96 را یکی از درخشان ترین سال های شرکت مدیران خودرو در حوزه فعالیت های مشتری محور نام برد. اجرای کمپین های جذاب مختلف و دعوت از مشتریان برای حضور و مشارکت در مدیریت این برنامه ها خود گواه این مسئله است. نقطه اتکای همه این فعالیت ها نگاه مدیران خودرو به مقوله کسب رضایت مشتریان در استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده است.

شنیدن نحوه انتخاب جوایز در این کمپین شاید برای علاقه مندان این برند خالی از لطف نباشد، در انتخاب جوایز نگاه خاصی به عدد 315 شده است.به عبارتی 3 سفر روسیه از عدد ابتدایی و 15 سرویس دوره ای یکساله با نگاه به دو عدد آخر انتخاب شده است.

در این مراسم قرعه کشی ابتدا برندگان سه سفر روسیه مشخص شد و بعد 15 سرویس دوره ای یکساله، که دلیل این امر حفظ شانس جایزه بزرگتر برای همه خریداران ام.وی.ام 315 عنوان شد.

برندگان سری اول قرعه کشی این کمپین که تا 22 بهمن سال جاری تمدید شد، به این شرح است:

3 مسافر روسیه:

عبدالحسین اسماعیل زاده بافقی
مازیار فلاح دخت ناصرانی
حمیدرضا کیانی راد

برندگان سرویس ادواری یکساله:


امیر یارجو
عوض گلدی زورمندی
فاطمه اسدی
امیرحسین فرج زاده
ویدا وقفچی
اکرم بقاء
لیلا به نی
محمدنبوی
زهرا حسینی
محمد زارعی اسفندانی
اعظم شافعی
مهدی کنایی صفت
حمید آدینه
غزاله حاجی زاده
ابوالفضل دلجو یزدی
 

کد خبر 88707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha