ورود خودروهای جدید دلیل حذف برخی خودروها شد

پرشین خودرو: معاون فروش مدیران خودرو با انتقاد از انتشار برخی اخبار در خصوص خودروهای قدیمی این شرکت گفت: دلیل حذف برخی خودروها از خط تولید، ورود محصولات جدید به سبد فروش بوده و انتشار برخی اخبار با وجود گذشت ماه ها از حذف خودرو از خط تولید شک برانگیز است.

جواد اکبری در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به سختگیرانه بودن آیتم های استاندارد در بازار ایران و افزایش این موارد به 85 مورد، اظهار داشت: مدیران خودرو تا کنون ثابت کرده است در اجرای الزامات سازمان استاندارد و ابلاغیه های قانونی یکی از شرکت های پیشتاز حوزه خودرو به شمار می رود.

وی با یادآوری اخبار منتشر شده از سوی برخی سازمان ها و نهاد ها، گفت: مدیران خودرو یکی از نخستین شرکت های خودروسازی بود که با صرف هزینه های بسیار خودروهای خود را با استاندارد آلایندگی یورو5 راهی بازار کشور کرده است.

 



اکبری دلیل حذف برخی خودروها از خطوط تولید ام.وی.ام را سیاست شرکت در ورود خودروهای جدید و طرح های جدید بازاریابی عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به شرایط بازار و تغییراتی که در قانون واردات خودرو و اعلام تعرفه های جدید به وجود آمده است و برای رقابت بیشتر با خودروهای وارداتی نیازمند معرفی خودروهای به روزتر با آپشن ها و امکانات بیشتر به بازار هستیم که این امر مستلزم حذف برخی خودروهای قدیمی تر از خطوط تولید و جایگزینی آن ها با محصولات جدیدتر است که این اتفاق، با خود، ارتقای استاندارد ها را هم به همراه خواهد داشت.

معاون فروش مدیران خودرو با اشاره به حضور این شرکت در نمایشگاه های خودرو و تبلیغات گسترده محیطی خاطرنشان کرد: مدیران خودرو از جمله شرکت های پیشرو در طرح های نوین بازاریابی است که پکیج هایی مانند ارائه تسهیلات خاص به جامعه پزشکان، خود گواه این مدعاست، ضمن اینکه در تلاش هستیم تا پایان سال با افزودن گروه های شغلی دیگر به گسترش این گونه اقدامات بپردازیم.

وی تصریح کرد: با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و آغاز فصل فروش خودرو، تمام تلاش خود را برای حضور پرقدرت در بازار به کار خواهیم بست که حضور پررنگ در نمایشگاه خودرو اصفهان در همین راستا عملیاتی می شود.

کد خبر 88708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha