3شرکت به لیست شرکت های مجاز برای پیش فروش افزوده شد+جدول خودروهای مجاز

پرشین خودرو: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و وزارت صنعت که در روزهای گذشته با انتشار یک خبر، اسامی 13 شرکت مجاز به پیش فروش خودرو را اعلام کرده بود با پیگیری برخی از خودروسازان 3 شرکت جدید را به این لیست افزود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در لیستی که از سوی سازمان حمایت منتشر شده بود شاهد معرفی شرکت های ایران خودرو ، سایپا ( پارس خودرو ) ، جهان نوین آریا ، ایرتویا ، آرین موتور پویا ، کرمان موتور ، آسان موتور ، رامک خودرو ، آرین موتور تابان ، نگین خودرو ، خودرو سازان راین ، مدیران خودرو و صنعت خودروی آذربایجان به عنوان صاحبان مجوز پیش فروش خودرو در بازار بودیم.

انتشار این خبر با واکنش برخی از شرکت ها که مدعی داشتن مجوز پیش فروش بودند، همراه شد و اعتراض هایی را روانه این سازمان و وزارت صنعت کرد.

هم اکنون و با گذشت 3 روز از زمان انتشار لیست اولیه شاهد اطلاعیه جدید اداره کل دفتر صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت ، ‌معدن و تجارت مبنی بر افزوده شدن نام 3 شرکت به لیست مذکور هستیم.

شرکت هایی که با افزوده شدن به لیست قبلی، دارای مجوز پیش فروش معرفی شده اند، بهمن موتور، کارمانیا و ماموت خودرو است که کارمانیا شریک تجاری بی.وای.دی در ایران و ماموت به عنوان نماینده برند فولکس واگن شناخته می شوند.

 

در ادامه می توانید لیست خودروهایی که پیش فروش آن در بازار بلامانع است را مشاهده نمایید.

 

 

 

کد خبر 88738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha