خودروهای نفتکش زنجان به سیستم GPRS مجهز می شوند

پرشین خودرو: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان اعلام کرد: همه 108 نفتکش های حامل فرآورده های نفتی در این منطقه مجهز به سیستم GPRS هستند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ایرنا، محمود آقامحمدیان افزود: به کارگیری سیستم های رهگیری آنلاین و کنترل نفتکش های حامل فرآورده های نفتی به سیستم GPRS در کنترل محموله ها از سوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به منظور پیشگیری از قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل یارانه ای بودن فرآورده های نفتی و احتمال وجود هر نوع تخلف، نفتکش ها به صورت آنلاین کنترل می شوند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، اعمال نظارت بر فعالیت نفتکش ها حامل فرآورده های نفتی از ویژگی های این سیستم است، اظهارکرد: رهگیری آنلاین و آفلاین نفتکش ها، دریافت اطلاعات خودرو همچون مسیر حرکت، سرعت، مقدار کارکرد، کیلومتر طی شده و وضعیت نفتکش، از دیگر مزیت های سامانه GPRS است.
اقامحمدیان، کاهش وزن محموله بارگیری شده و توقف های بیش از حد مجاز، نظام مند شدن رانندگان خودروهای نفتکش و ایجاد مانعی برای انحراف فرآورده ها را از دیگر مزیت های این سیستم برشمرد.
وی یادآورشد: ارتقاء کنترل پایدار نیروگاهی و کسب رتبه برتر کنترلی، اجرای طرح راستی آزمایی ادوات کشاورزی، طرح پیمایش عرضه نفتگاز به بخش حمل و نقل همزمان با اجرای این طرح در سطح کشور از مهمترین اقدامات انجام شده طی 10ماهه گذشته از سالجاری است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، از هموطنان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه 09627 و یا از طریق شماره پیامک 3000249627 و یا شماره تلفن های 33328564 و 33328565 در 24 ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
 طی 10 ماهه گذشته از سالجاری بیش از 290 هزار و 800 لیتر انواع فراورده نفتی خارج از شبکه توزیع و قاچاق در این استان ضبط شد که نسبت مدت مشابه سال قبل 62 درصد رشد یافت.

کد خبر 88807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha