اجازه ورود هر خودرویی را به ناوگان تاکسیرانی نمی‌دهیم

پرشین خودرو: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: شرکت‌های خودروساز، خودروهایی را که به صورت شخصی فروش ندارند می‌خواهند وارد تاکسیرانی کنند و اصلا این موضوع را قبول نمی‌کنیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه ، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران  اظهار کرد: درباره ورود برلیانس H۲۳۰ به ناوگان تاکسیرانی هنوز به هیچ نتیجه‌ای نرسیدیم.

وی در ادامه افزود: در سیاست کلان سازمان تاکسیرانی در دوره جدید علاقه‌ای به ایجاد تنوع بیش از حد خودرو برای تاکسی نداریم. به دنبال خودرویی هستیم که از نظر قیمت و شرایط برای تاکسیرانی مناسب باشد. ما به دنبال خودرویی هستیم که خدمات بعد از فروش داشته و از این بابت خیالمان راحت باشد و اجازه ورود هر خودرویی را به ناوگان تاکسیرانی نمی‌دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران بیان کرد: شرکت‌های خودروساز، خودروهایی را که به صورت شخصی فروش ندارند می‌خواهند وارد تاکسیرانی کنند و ما اصلا این موضوع را قبول نمی‌کنیم.

قنادان در پایان اذعان کرد: برای ورود ون جدید به تاکسیرانی با یک شرکت مذاکره کردیم، ضمن اینکه ظرفیت این ون‌های جدید نسبت به ون‌های قبلی از ۱۱ به ۱۳ تن افزایش می‌یابد.

کد خبر 88968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha