کد خبر 89055
۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
عرضه اسپیکرهای هوشمند اپل

پرشین خودرو: در حالی که گوگل و آمازون میلیون‌ها اسپیکر هوشمند فروخته‌اند، اسپیکر هوشمند اپل هنوز هم وارد بازار نشده است. در حالی که قرار بود اسپیکر HomePod اپل تا پایان ساب ۲۰۱۷ عرضه شود، ولی این شرکت گفت که نیاز دارد زمان بیشتری برای ساخت آن صرف کند و عرضه‌ی HomePod را به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از دیجی کالا، در حالی که گوگل و آمازون میلیون‌ها اسپیکر هوشمند فروخته‌اند، اسپیکر هوشمند اپل هنوز هم وارد بازار نشده است. در حالی که قرار بود اسپیکر HomePod اپل تا پایان ساب ۲۰۱۷ عرضه شود، ولی این شرکت گفت که نیاز دارد زمان بیشتری برای ساخت آن صرف کند و عرضه‌ی HomePod را به اوایل سال ۲۰۱۸ موکول کرد. به نظر می‌رسد که به زمان عرضه‌ی HomePod نزدیک می‌شویم چون اپل این اسپیکر را برای کسب گواهی تاییدیه‌ی FCC ارسال کرده است.
 

اسپیکر هوشمند اپل احتمالا به زودی عرضه می‌شود


هفته‌ی پیش شنیدیم که شرکت Inventec که اسپیکر HomePod را می‌سازد، یک میلیون دستگاه از این اسپیکر تولید کرده و مشغول ارسال آن به فروشگاه‌ها است.

 
اسپیکر هوشمند اپل احتمالا به زودی عرضه می‌شود


قرار است در ابتدا اسپیکر HomePod در کشورهای ایالات متحده، انگلستان و استرالیا عرضه شود.

اسپیکر HomePod اپل نزدیک به ۲۰ سانت ارتفاع دارد. این اسپیکر صدایی ۳۶۰ درجه تولید می‌کند و شش میکروفون دارد که در همه حال منتظر شنیدن فرمان Hey Siri هستند.

قرار است اسپیکر هوشمند اپل با قیمت ۳۵۰ دلار وارد بازار شود که از اسپیکرهای گوگل و آمازون بارها گرانتر است. اپل فعلا دو رنگ سفید و خاکستری را برای اسپیکر خود در نظر گرفته است.

 

کد خبر 89055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha