فروش ویژه دهه فجر در«سایپا» آغاز شد+جزییات

پرشین خودرو: گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر فروش ویژه محصولات خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سایپایی ها برای بهمن ماه و از ساعت 10 صبج امروز محصولات خود را به صورت فروش نقدی، اعتباری، پیش فروش نقدی و پیش فروش اعتباری عرضه کرده اند و علاقه مندان می توانند با توجه به ویژگی ها هر خرید با علایق خود، خودروی مورد نظر خودشان را خریدار کنند.



فروش نقدی:

در این مدل فروش خودروهای سایپا 131، تیبا 2، تیبا، سایپا 151، ساینا، سراتو، چانگان و آریو ارائه شده اند و شما می توانید برای خرید هر کدام از این مدل خودروها اقدام نمایید.

قیمت قطعی سایپا 131 برای بهمن ماه، 21 میلیون و 280 هزار تومان اعلام شده است و خریداران بعد از 30 روز کاری می توانند خودروی خود را دریافت نمایند.

سایپا 131 در رنگ های سفید، نوک مدادی متالیک، مشکی متالیک، آبی تیره متالیک و نقره ای متالیک در دسترس علاقه مندان قرار دارد.

تیبا 2 با قیمت 28 میلیون 616 هزار تومان به فروش می رسد و خریداران تنها 15 روز برای دریافت این خودرو در انتظار خواهند ماند.

اگر شما برای خرید نقدی تیبا 2 را انتخاب کنید، 600 هزار توان تخفیف نقدی نیز به شما تعلق می گیرد.

تیبا 2 نیز در رنگ های سفید، نوک مدادی متایک، مشکی متالیک، قهوه ای متالیک، اطلسی متالیک، آبی روشن متالیک و قرمز تیره متالیک در دسترس خواهد بود.

قیمت قطعی برای تیبا معمولی 25 میلیون و 534 هزار تومان اعلام شده است و خریداران از 400 هزار تومان تخفیف برخوردار می شوند.

تیبا معمولی در دو رنگ سفید و نوک مدادی متالیک در دسترس خریداران خواهد بود و 15 روز پس از ثبت نام، خودرو آماده تحویل خواهد بود.

وانت سایپا 151 در رنگ سفید و با قیمت 21 میلیون و 385 هزار تومان در دسترس خواهد بود و خریداران از تخفیف نقدی 400 هزار تومانی نیز بهره مند می شوند.

ساینا پنجمین خودروی جدول فروش نقدی سایپا که با قیمت 28 میلیون و 900 هزار تومان عرضه شده است. خریداران این خودرو نیز از 600 هزار تومان تخفیف نقدی بهره خواهند برد و خودروی ایشان پس از 15 روز به دستاشان می رسد.
ساینا در رنگ های سفید و نوک مدادی متالیک در دسترس شما خواهد بود.

سراتو محصولی از برند کیا که جزو بهترین تولیدات سایپا به مشار می آید نیز با قیمت 104 میلیون و 158 هزار تومان به سبد بهمن ماه سایپا وارد شده است و خریداران پس از 15 روز می توانند خودروی خود را با کارت 5 ستاره رایگان و در رنگ های سفید، نوک مدادی متالیک، قهوه ای تیره متالیک، آبی تیره متالیک و قرمز تیره متالیک در دسترس خریداران قرار دارد.

چانگان با قیمت 69 میلیون و 57 هزار تومان در سبد فروش بهمن ماه قرار گرفته است و رنگ سفید تنها انتخاب خریداران برای این خودرو است. خودرو پس از 15 روز تحویل داده می شود.

آریو در دو رنگ سفید و مشکی با قیمت 57 میلیون 815 هزار تومان در دسترس علاقه مندان قرار دارد و خریداران از تخفیف نقدی 1 میلیونی نیز بهره خواهند برد.



فروش اعتباری:

تیبا، تیبا 2، آریو، سایپا 151 و ساینا پنج خودرویی هستند که سایپا برای فروش اعتباری آنها بخشنامه صادر کرده است.

شما برای خرید این خودرو ها از تسهیلات 7 تا 35 میلیونی با توجه به نوع خودرو بهره خواهید برد.

زمان بازپرداخت برای تسهیلات این خرید از 9 تا 24 ماه در نظر گرفته شده است و خریداران خودروی خود را پس از گذشت 30 روز کاری دریافت می نمایند.



پیش فروش نقدی:

در جدول پیش فروش های نقدی سایپا نام 10 محصول سایپا به نام های سایپا 131، سایپا 111، سایپا 151، ساینا، تیبا2، تیبا بنزینی، تیبا دوگانه سوز، سراتو، آریو و چانگان به چشم می خورد.

پیش پرداخت اولیه برای این پیش فروش ها از 6 میلیون تا 40 میلیون خواهد بود که کمترین مبلغ برای سایپا 151 و بالاترین پیش پرداخت نیز برای سراتو اعلام شده است.

مانده هزینه خرید این 10 مدل خودرو همزمان با صدور دعوتنامه دریافت می شود و سود مشارکت برای این خرید های 15 و 18 درصد اعلام شده است.

خودروهای خریداری شده به حالت پیش فروش نقدی در بهار و تابستان 97 تحویل خریداران می شود.



پیش فروش اعتباری:

آخرین روش فروش پیشنهادی سایپا، پیش فروش اعتباری است که تنها برای 4 محصول تیبا2، ساینا، سایپا 151 و چانگان CS35 در نظر گرفته شده است.

شما در این خرید ملزم به واریز بخشی از هزینه خودرو هستید و بخشی از مبلغ را نیز سایپا با تسهیلات 9 تا 30 میلیون تومان تامین می کند. خودرو های در دو ماه ابتدایی 97 تحویل داده می شود.

زمان تسویه وام دریافتی برای پیش فروش های اعتباری، 6 تا 24 ماه خواهد بود.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کلیه نمایندگی های سایپا در سراسر کشور و یا سایت فروش این مجموعه مراجعه نمایند.

کد خبر 89087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha