مرسدس بنز در حال تست خودران کلاس S در آمریکاست

پرشین خودرو: مرسدس بنز در حال تست گسترده قابلیت‌های خودرانی کلاس S در آمریکاست و به همین منظور بررسی و آزمایش گسترده‌ای را در جاده‌های محلی این کشورآغاز کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، مرسدس در این تست تلاش دارد بازار قابلیت‌های ویژه خودرواش را با توجه به قوانین و زیرساخت‌های موجود در این کشور بیازماید و ظرفیت بیشتری را برای ایجاد تقاضا برای خودران‌ها رقم بزند.

این خودرو تا کنون تست‌های ویژه‌ای را منطقه لس‌آنجلس انجام داده و تمرکز ویژه‌ای را برای شناخت سرویس‌های مدارس، خطوط ویژه و علائم محدودیت‌های سرعت انجام داده است.

 

بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد

 

مرسدس قصد دارد به وسیله سامانه کمکی بین خطوط فعال و سیستم کمکی هدایت فرمان زیرساخت های جاده‌های هوشمند را به خوبی شناخته و امنیت سفرهای هوشمند را افزایش دهد.

علائم محدودیت سرعت به قابلیت‌های خودران برندها کمک می‌کنند و تفاوت‌های زیادی در سایز و شکل دارند. این علائم در اروپا، استرالیا، آسیا  نیز به شکل‌های مختلف دیده می‌شوند. بنز نیز قدرت شناسایی خود را با توجه به این علائم در خودران کلاس S هماهنگ کرده است.

 

بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد

مرسدس در زمینه خودرانی برند پیشرفته‌ای محسوب نمی‌شود اما اینک تلاش دارد جدیدترین تکنولوژی ها را در سدان پرچمدار خود یعنی کلاس S به کار گرفته‌اند؛ تجهیزات مرتبط با فناوری خودران نیز بخشی از این تکنولوژی‌ها بوده‌اند.

بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد

 

تجهیزات خودرانی بنز می‌‌توانند به صورت اتوماتیک سرعت خود را برای پیچ‌ها و تقاطع‌ها تنظیم کند.

مرسدس بنز کلاس S از اولین خودروهای خودران بود که در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. این خودرو پیش از این تنها قادر است ترافیک‌های روان را مدیریت کند. در این حالت راننده باید دست به فرمان و چشم به جاده حرکت می‌کرد.  اما اینک قدرت حرکت خودرانی بنز افزایش یافته است.

 

بنز S به سطح برتر خودرانی انتقال می‌یابد

 

کد خبر 89088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha